27 ožujka 2017

treninGzi

5 dana nakon "skidanja gipsa" sam počeo da držim miša i desnom rukom (doduše samo onog bežičnog na laptopu), a evo 7 dana nakon što mi je ortoped dao zeleno svetlo za "mrdanje" mogu i da kucam sa dve ruke bez bolova. većih.

definicija "treninga" je nešto poprilično rastegljivo, pa oklevam da ovo danas nazovem Dan sa dva treninga. okej, onaj prvi je bio "pravi", jer sam nakon 10km laganog trčanja do jezera u Petnici i nazad uradio 20-ak ubrzanja na travi pomoćnog stadiona. sa rastrčavanjem do kuće ukupno 13km trčanja + 1km laganog šetanja između deonica, od jedne korner zastavice do druge.

nakon nešto odmora i užine, otišao sam biciklom "da se provozam". isti onaj stari kontraš Pony (što ga Milijana gony) na kojem sam skarabudžio guvernalu na sprat, da mogu da je dohvatim bez prevelikog pružanja ramenom ka napred.

prvi deo nikako nije bio "trening" za mene, ali je bio za trkačku koleginicu koja trenira za polumaraton i koju sam stigao usput, pa smo produžili zajedno sledeća 4.5 kilometra. (to je ono kad poznaješ put "u metar" jer si tuda prošao milion puta)

nakon njenog okreta nazad ka kući, ja sam produžio dalje sa idejom da se popnem do brane. međutim nekako me je tako "poterao" vetar da sam prvih 500m uspona izgurao kao od šale.
I TU JE POČEO TRENING.
ma idem ja do vrha!
3.5km @ 7-8% uspona, ako se ne varam.
naravno da sam se otelio ovako bez menjača na bicikli od 16kg.
na prevoju sam opalio par sličica ka brdima, a na ovoj se nazire i onaj krak jezera ispod Poćute.

spust je bio povuci-potegni opet zbog ove smešne bicikle koja baš i nije za "treniranje" pa sam kočio kontrom i molio se da nešto ne otkaže jer mi se ne lomi ni ona druga ključna kost, a ni ova rovita po drugi put :-)

dokopao sam se brane, odahnuo, slikao jezero, i lagano se vratio kući.

ukupno sam se zadržao skoro dva i po sata, od čega je efektivan "trening" bio samo onih 20-ak minuta uspona, no realno i 20' je dovoljno za Trening. leđa su me bolela kao da sam plankovao 20 minuta, dakle nije baš da ga "nisam osetio".

došao kući, umiksao avokado u pavlaku, i efektno upropastio i jedno i drugo :-)