28 ožujka 2017

slomio

tek kada sam po ko zna koji put upisao skraćenicu za trougao kroz mesta Slovac-Mionica, shvatio sam da piše SloMio :-)
ovaj put nisam ništa slomio, ali sam nakon 7x7+1=50 okruglih dana opet seo na "pravu" biciklu, makar to bila ona najgora (Polar) na kojoj sam se pre istih 50 dana slomio :-)
no morao sam da proverim da li je nešto iskrivljeno, raštimovano...

opet sam dodao onu guvernalu "na sprat" pa nisam bio nešto posebno aerodinamičan, a i blatobrani i kramponke baš nisu uobičajeni dekor za trkanje po asfaltu.
nema veze, ni ovih 25.6 km/h proseka nisu loši, obzirom da je to 30-ak preračunato u trkačku biciklu.

ne osećam umor od jučerašnjeg treninga, ali ovako nenaviknut na trčanje ne moram ni da preterujem jer čas osetim golicanje u levoj peti, čas u desnom tabanu, jer treba vremena da se svaka tetiva navikne na ono što je izgleda jedva dočekala da zaboravi.
tek na pola vožnje sam primetio da mi je guvernala malo kriva i da mi prednji točak solidno "šeta" pa sam sad kod kuće to sve urihtao da valja.


Nema komentara:

Objavi komentar