02 ožujka 2017

17/21 isTrčavanje pred rudu

kažu mrdaj mrdaj truckaj truckaj, tako će brže srasti
mora da se podbada prelom, kao mamuzama
eeeeee, ali kažu, truckaj samo u prvoj fazi
u drugoj fazi, 4-6 nedelja nakon frakture, truckanje smeta
a ja taman mislio tada bih mogao da počnem s trčanjem!!??
dakle 6. februar - 6. mart, ovo se računa da sam kao biljka
od 6. marta pa tamo negde do 20-og, a može da se desi i do 27-og...
tu ću tek biti kao pokošena biljka

evo kako izgleda klavikula, kod kokoške:


dok se ceo svet raduje proleću, ja molim boga da pada kiša
em će mi biti lakše što ne treniram, em me neće alergije mučiti
još mi samo fali sa ovakvim ramenom da kijam 100 puta na dan
nek bude mart najhladniji u povijesti, +1 do +5, vetar i susnežica :-)
i svaki put kad bude neko govnjivo vreme, radujte se!
pomislite, ako, barem je sad Saletu lakše, ne sekira se što leži

kad sam čitao zgode kolega koji su se skršili na biciklama,
na jednom forumu sam naišao na video snimak lomljenja ključne kosti LIVE
dečko je nosio go-cam na kacigi, a ja sam zaustavio par kadrova :-)


vidim da mi se Stane lepo proveo u pesku,
iako nije poneo kanticu i lopaticu
znate šta je zanimljivo iz te vesti, da je bio ukupno 13-ti,
a peti u kategoriji M50+, dakle trka je lakša za matorce :-)

još kaže Stane "ovo mi je najteži maraton u karijeri"!
on je izgleda do sada mislio da su Plitvice hard core
ako hoćeš još teži, ne moraš dugo da čekaš matori, dođi na Sljeme ;-)

gledam sad rezultate deliblatskog maratona, mi smo imali 41km,
a ja sam takođe po pesku dinama brdašcima i blatu završio za 3h18

http://www.mojaplaneta.net/vojvodanska-treking-liga-2016-deliblatski-maraton/

ima tako nekih trka gde sebe iznenadim, nije to loše
šteta što sam sve jesenje maratone trčao sa krvnom slikom anemične tinejdžerke,
očigledno sam imao potencijala i treninga za puno bolje rezultate.
ubuduće pamet u glavu

Nema komentara:

Objavi komentar