05 ožujka 2017

20/21 Toplo toplo vruće vrućeeee (pečenje?)

znate onu dečiju igru kada sakrijemo nešto u sobi a "žrtva" traži... pa ako krene u suprotnom pravcu vičemo hladno hladnoooo a kad se okrene ka meti počnemo pihhh mlako mlako, toplo toplo... :-)

e tako nekako i ja stigoh do toplo toplo toplooo, a sutra će da mi bude vrućeeee, jer u utorak imam kontrolu kod ortopeda i Cilj ovog brojanja do 21, tj cilj Polumaratona.

jutros sam oborio još jedan lični, 70.0kg na vagi!
stomak mi je naduven kao da sam trudan, ima tu bar kilo i po?

pa se tešim da nakon par dana bilo kakvog treniranja, to će spasti
jednom kad dobijem zeleno svetlo za kretanje bez utega, 
pretpostavljam da ću po ceo dan nešto raditi, 
dokle god bol u ramenu dozvoljava...

postaću kao oni patetičari koji odrede neki važan datum 
pa ga slave kao "drugi rođendan"

Nema komentara:

Objavi komentar