13 ožujka 2017

36/42 Neka Bledi



Bledi leta trag
bledi sen trenutka tog

da me sad pitate zašto brojim,
dokle brojim,
ne bih znao da vam nađem razlog.

a dan k'o svaki dan
da nije bilo smeha tvog

nema boljeg leka nego kad ti se prijatelji smeju.
to te vrati u ravnotežu kao ništa.

U kosi je odnela moj najdraži stih

mnoge trke su uzele najbolje od mene.
problem je što su mi retke nešto vratile.

a ostah sam, a ostah njen

obrni okreni, uvek ostaneš sâm.
i isto tako, 
delovi tebe ostanu zauvek poklonjeni ovde-onde.

ukrala mi toga leta najlepši tren
a sad sam sam, a ostah njen

čuj ukrala.
danas poklanjaš, sutra tražiš nazad,
tako nikada nećeš pronaći unutrašnji mir.

Neka bledi, bledi, ma neka bledi

sve će da izbledi druže,
neće čekati da mu ti daš odobrenje.

od svega osta
ove letnje pesme zvuk

ne, tvoja pesma će odzvanjati
samo dok je se neko bude sećao.
tišina ne bira.
pokriva redom.

Nema komentara:

Objavi komentar