03 ožujka 2017

18/21 Kraj, a nije kraj

zaista, 18 deluje poprilično blizu broja 21, koji ovde predstavlja Kraj
(iako će kraj biti samo Usputna Stanica, ali, napravimo se ludi)

"naime, znamo da je nevidljivost Kraja ono što životu daje smisao"

to što sam uveliko ušao i bezmalo prošao kroz vidljivi deo (dan) 18-og km,
ne znači da sam blizu... ičega.

broj 18 samo znači da su ti koordinate 18, i još poneka pogrešna kota
ljudi vole da se zavaravaju kako brojevi znače puno više
eh, ljudi...

brojevi brojevi brojevi, uvek isti, uvek drukčiji od očekivanih
iščitao sam još tonu pričica na biciklističkim forumima
klavikule koje ni nakon 6-7-8 nedelja nisu srasle kod klinaca od 15 god.
čemu da se ja nadam, triput stariji i istrošeniji

prvo sam rekao da je rano za planove, a onda objavio spisak Utrka
misleći da je prerano za možda nedelju, dve, kad gle, radi se o par meseci
fuj

dok se klavikuli nigde ne žuri,
nadajmo se da će se barem ovaj hematom na boku razliti away


idu dani
život stoji

Nema komentara:

Objavi komentar