06 ožujka 2017

21/21 (ili možda ne)

znate onu situaciju kad cilj nije baš na onom mestu gde ste zamišljali
prođeš 21. kilometar i nigde cilja!
ispred tebe ulica, volonteri pokazuju rukom,
vičeš "gde je cilj???"
a oni nonšalantno "ajmo ajmo još maloooooo"
pa pomisliš "ma jedi govna, šta još malo, hoću da znam U METAR!"
:-)

e sad dobro, ja nisam baš pošao da obaram Lični, pa polako
moglo se desiti da ortoped radi nekog drugog dana,
pa to što idem na kontrolu sutra u 14h, umesto u 7h, ne menja stvar
jutros u 8h sam ušao u taj 21. kilometar,
a sutra će mi za onih 100m do cilja trebati čitavih 6 sati :-)

sinoć mi je (opet) delovalo da je došlo do čvrstog spoja preloma
pomerim rame gore, dole, napred, nazad, i cela ključna putuje "u komadu"
pritisnem palcem odmah uz rame, i cela kost do grudi se ulegne par mm

dakle definitivno izgleda da je "ufatilo"
e sad, postoje razne faze i čvrstine tog fatanja
ume da se desi i da se nakon što "izgleda čvrsto",
dalje srastanje nastavi kroz krivljenje ili skraćivanje ukupne kosti
videćemo šta će ortoped proceniti
ako u 14h07 kaže da je dovoljno čvrsto,
odoh ja na trčanje u 15h, čim dođem kući i presvučem se :-)

u svakom slučaju ovaj gavez se neće baciti,
do potpunog srastanja mora proći još barem mesec dana, ako ne i više
popodne kuvam kašu za obloge!


Nema komentara:

Objavi komentar