srijeda, 8. ožujka 2017.

31/42 Jovo nanovo

ne pišem ovo da bih nekome iznova dosađivao planovima od kojih neće biti ništa, nego da posetiocima bloga poklonim uvid u to kako neko u okviru dnevnika treninga vodi i evidenciju o predstojećim trkama

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

opet sam se vratio razmišljanju o trkama, poput onih planinara koji se izgube u nekom filmu pa sa očajem shvate da su na istom mestu već bili pre dva dana

kalendar sam već toliko puta prefarbavao da podseća na nekog stojadina iz 1971 godine :-)
stubovi temeljci su uvek isti:

4 meseca nakon preloma
plitvice ili ne, šud aj stej or šud aj gou?

5 meseci nakon preloma
sljemenski

8-9 meseci od preloma, pola godine nakon prvog iole nazovi srastanja
novi sad / zagreb pa ljubljana / podgorica

još mesec kasnije, već postaje tradicija "za kraj sezone"
crikvenica

već se kristališe ta ideja da bez ozbiljnosti nema kvalitetnog života
ne možeš ni na sljemenski sa 69kg ni u ljubljanu sa 67kg

svaka staza ka pristojnom povratku sportu vodi preko mostića čija je nosivost 65-66kg
dok god pokušavam da ga pređem tajno, dok nema stražara, on će mi se srušiti pod nogama (i pod guzicom hahaha)

ako počnem da trčim krajem marta, koliko se za 8-9 nedelja noge mogu osposobiti za laganu planinsku Dužinu od nepuna 4 sata neprekidnog trčkaranja po Plitvicama?

šta ako krutost i bolovi u ramenu onemoguće svaki trening duži od pola sata - sat, u sledećim mesecima?
koliko je ikakvo planiranje uopšte moguće ovako napamet?

znam, znam, vreme će nam sve reći,
ali dođavola, moglo bi nešto i da mi šapne, unapred???

zelenom bojom su označene treking lige koje posebno volim ali koje su zeznute jer teški tereni zahtevaju više rada rukama od asfaltne kolotečine, plus treba dodati faktor rizika od pada tokom 3-4-5-og meseca nakon preloma

neke nevažne trke stoje prekopirane od prošle ili pretprošle godine i tek treba da im promenim datum


Nema komentara:

Objavi komentar