petak, 20. listopada 2017.

5 nedelja #


juče sam prvi put nakon preloma sastavio 5km trčanja u komadu, i to puta dva. otruptao sam gore na brdo do famoznog kontejnera, tamo nahranio jednu mačku, onda pola sata bauljao okolo po šumi i livadama istraživajući kraj, i na kraju strčao nazad u grad.

ostaje pitanje da li je bolje odmarati se ili trenirati u petak i subotu, ako je u nedelju "trka". navodnike sam stavio zato što trku ne bih trčao ništa brže od istog ovog trčkaranja koje praktikujem zadnjih nekoliko dana.

(PAUZA OD SAT I PO ZBOG ODLASKA U BOLNICU)
elem doktor je rekao "još 7 dana" da nosim ovaj jaram na ramenima.
da stavimo i sliku jarma, za neupućene:



a ja sam napravio i alternativnu verziju jarmića, za trčanje. kao materijal sam upotrebio dva buffića ARK Fruška Gora, plus pertlu u istoj boji od Nike Skylon 3 koje sam bacio još pre nekoliko godina.


nisam još sredio utiske.
1) sigurno je da moram nositi nešto učvršćujuće još 7-10 dana jer osećam da mi tu još uvek "nešto nije u redu"
2) jbg ide mi se na trku (onu od 10.5km) ne da bih se trkao nego malo da vidim sveta i da sretnem ovog-onog, + da vidim uživo kako će se rasplesti to Državno u maratonu. a svakako bih tog dana i kod kuće nešto malo otrčao
3) obzirom da se ne radi oo Trci niti ću imati broj i pojavljivati se u plasmanima, skroz je logično da ću danas i sutra nešto raditi, a koliko će biti trčanja naspram šetnje nije ni bitno
3a) jako sam nezadovoljan kako sam isto ovo izveo proletos, jer sam trke shvatao kao hronometre i ceo april-maj proveo više se odmarajući nego trenirajući, zato što sam pokušavao da se odmorim i pre i posle svakog vikenda
4) manjak motivacije na trčkaranju i trome noge koje su naizgled uvek bolne sam uspeo da objasnim viškom hormona stresa, jer je krajnje rizično saplesti se i pasti u ovom trenutku, pa verovatno mozak stalno šalje te signale STANI - HODAJ - USPORI - GDE ĆEŠ - NE TRČI - EVO VIDIŠ DA TE SVE BOLI
5) što je najvažnije, na trku se kreće tek za 42 sata pa imam vremena da se predomislim još desetak puta. za početak još jedno kratko trčkaranje-pešačenje u proizvoljnom omjeru, pa već šta ispadne i kako ću se osećati, bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar