12 listopada 2017

analiza

napravili smo dve jednačine zato što, jel tako, imamo dve nepoznate.
sve smo računali u minutima, delimično proizvoljno jer nisam nosio sat koji bi razvrstao brzine po zonama nego samo telefon.

deo staze sam hodao oko 8.5 min/km, a deo sam trčao po 5.5 min/km ili brže.

ukupno 2h25 minuta, i 21km
x je dužina trčanja a y dužina hodanja
x * 5.5min + y * 8.5min = 145minuta
odnosno
x + y = 21km

ispalo je da sam trčao desetak km a hodao 11-ak!!!!!
bio sam zatečen tako visokim postotkom trčanja jer mi se činilo da dosta duže hodam.

PA NARAVNO!
jer trčao sam otprilike 55 minuta, a hodao oko sat i po.
sve se savršeno uklapa, osim toga što nisam bio svestan da sasvim jednako hodam : trčim, obzirom da sam prvi kilometar i po prehodao.

ovo je već solidna polazna tačka od koje mogu postepeno povećavati udeo trčanja i ujedno smanjivati ukupnu dužinu.
ako bih recimo trčao 66% onda bi mi i 10+5=15km bilo sasvim dovoljno.

Nema komentara:

Objavi komentar