31 listopada 2017

strava zima

Jutros sam otišao na trčanje i po prvi put osetio fizičko prisustvo zime. Nije bilo previše hladno, čak sam usput skinuo jedan od 3 tanka sloja opreme. Bilo je +4° i jako sunce. No taj osećaj smrznutih prstiju, prvo juče na bicikli kao neka uvertira, pa jutros na trčanju, to je bilo to. Kao u onim filmovima kad osećaš da je ubica u kući, u šumi. On ničim ne odaje svoje prisustvo ali prosto znaš. To jest glumac zna, pa onda i publika veruje da on zna, jer nikada se nije desilo da se neko osvrće po šumi ubeđen da je tamo negde ubica i da na kraju izađe na drugom kraju i da od svega ne bude ništa. E pa tako ni mi nećemo izaći u april a da nas nije zaskočila zima bilo gde u tom dugačkom tunelu koji vodi do proleća.

U novom pokušaju da se proslavim na Tviteru upravo sam otkucao "možda vidim april na kraju tunela, a možda mi se i samo priviđa" i sada će to lajkovati 0 od 9 ljudi koji me prate a da ni sami ne znaju zašto. Jer svi mi znamo sve, ali niko od nas ne zna zašto.


Prijavio sam se na sve moguće izazove na Stravi, a da ni to ne znam zašto. Trenutno sam u prvoj šestini (1/6) sa manje od 200km za mesec koji upravo prolazi. POĐOH DA NAPIŠEM "Eto bolesne motivacije da sa 183km dođem do 200km ovog meseca", pa mi nešto beše mnogo, pa sam proverio i ipak imam samo 155km u Oktobru. Zvanično sam tek pre 2 dana smeo na prvo trčanje, i kada je budala sa slomljenom klavikulom uspela da pretrči 155km nije mi jasno, a Strava je dodala i par pešačenja verovatno.

Primetio sam i ranijih godina da ljudi stavljaju na Stravu sve što su odradili "peške" kao Trčanje, jer po defaultu Strava za Android ima izbor "run/bike" i samo odabereš jedno od ta dva. Kasnije prilikom "save" fajla imaš mogućnost da promeniš sport i ja se uglavnom setim da podesim kao walk ili hike, ovisno kuda sam pešačio, no većina ovih koji jure visoke kilometraže natrpaju doslovno SVE. Čak i jutarnjih 150m do supermarketa i 150m nazad sa bagetom pod miškom je od velikog značaja, to se automatski zove "morning run", jel tako.

Evo u Srbijici samo 17 ljudi ima više od 100km u oktobru što jasno ukazuje na to kolika smo internetska velesila. Na fejsbuku smo prvi sa količinom gluposti i bespotrebnog sadržaja a za Stravu skoro niko nije ni čuo. Pokušaću da vratim prebivalište na Fuškulin pa da vidim da li je kod zapadnih susjeda bar malo bolje stanje. Ovde pride nikog ne poznajem od tih 17...

Daaaaa, u 'Rvackoj ima 67 ljudi sa preko 100km u oktobru, dakle zapadna braća razvaljuju srbijance na Stravi! Obzirom da sam u zadnjem danu prelaznog roka prešao na stranu pobednika, sada nas je 68, a srba samo 16, hohohooo :-)

2 komentara:

  1. Fejsbuk je dzabe a Strava 60 evrica godisnje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. to je verovatno najskuplja zabluda 21-og veka, za sada. nije fejsbuk džabe, jer ga sopstvenim danima i životom plaćaš. pitaće ih starost gde su im godine prošle a starci će reći - zadnje čega se sećamo je da smo imali 20 godina i inda su nam dali ove telefone, i sad da me ubiješ, gde sam bio šta sam radio...

    OdgovoriIzbriši