07 lipnja 2018

novac

današnji svet koristi novac kao pogonsko gorivo.
da bi se novac dobio novac se mora zaraditi, a zaradiće se tako što ćemo ga mi uplatiti novom svetu.
da bi ga uplatili novom svetu, moramo da imamo neki razlog, motiv, nagon.
onda novi svet kaže kako više nije važna ljubav, empatija, sva ta besplatna sranja.

danas ne vrediš koliko voliš, ni koliko si pošten, ni iskren.
ne vredi onaj koji teško radi 14h dnevno, vredi onaj koji ništa ne radi ali je za to dobro plaćen.
ne vredi onaj koji nosi majicu od 2€ pošteno zarađenu, nego vredi onaj koji nosi ukradenu firmiranu košulju od 200€.
može onaj momak da te voli kao boginju, to nije ništa u poređenju sa onim drugim koji ima tuce takvih kao tebe ali će ti kupiti bundu i zlatnu ogrlicu.

zabavnije je po ceo dan u rukama držati ajfon, nego nedajbože bebu.
a sa svih strana bacaju udice.
svako hoće tvoju platu, i do nje će doći tako što će te ubediti da kupuješ zadovoljstvo. 

vi zaslužujete najbolje.
ovaj tiganj je osmišljen imajući u vidu upravo vaše potrebe.
ovaj automobil će vas odvesti na mesto gde ćete pronaći sreću.
uz ove patike, dizajnirane prema vašim potrebama, trčaćete duplo brže.
nakon ovog šampona, napravljenom prema onome za čime vaša kosa žudi, svi će se okretati za vama.

morate sebi biti na prvom mestu.
ja pa ja pa ja pa ja pa ja.
i sve pare za to da ja ja i ja postanemo JA i JA i JA!
ne znam za vas, ali mene niko nije nazvao telefonom iz Adidasa i pitao me koja poboljšanja želim u sledećem modelu. 
a nije bome ni iz Opela.

vrediš samo onoliko koliko imaš, i koliko trošiš na brendirane proizvode.
nema potrebe pešačiti po planini i brati borovnice, sve ćemo ti mi to dostaviti u DM-u u vidu sirupa ili praška.
nema potrebe da se družiš i gubiš dragocene sate svog života na razgovor sa prijateljima i razmenu iskustava, naša aplikacija će ti izračunati koji trening je za tebe najbolji. 

uplati godinu dana unapred i onda će te mesečno manje koštati.

po ceo dan hodaj sa slušalicama u ušima, da bi što manje razmišljao.
baba na selu te nije videla pet godina ali ti ipak uzmi kredit i odleti na Bali, jer će fotka sa Godišnjeg Odmora Koji Svi Sanjaju dobiti hiljadu lajkova, a ona iz babinog sela samo pet.

znaš li koliko kapi vode ima u jednom gutljaju?
ako bi sutra u nekom kvizu morao da odabereš između 100 i 1000, a da je ulog tvoj život, verovatno bi zamenio pitanje.
a voda je 2/3 čovekovog organizma.

no zato znaš koliko kilobajta ima u megabajtu, koliko konja ti ima auto, koliko kvadrata ti ima garaža. 
da, sve je to važnije od vode. 
budalo.

Nema komentara:

Objavi komentar