15 lipnja 2018

tu nema pravila

(tu nema pameti)

sve se moguće pomešalo no ja ipak računam da nije bitna mešavina nego taj neki okvir u koji je spakuješ za prodaju
kao one teglice salate, ovde je više kupusa tamo više paprike ali u realnosti kad odlijem onu kiselinu i u teglu sručim kesicu majoneza i pomešam, dobijem uvek sličnu salatu kojoj je teško pronaći manu
to pričam o povratku sa maratona recimo pa na parkingu od lidla kad zbrčkam sebi užinu, naravno da kod kuće tako ne pravim salatu

isto tako pretpostavljam da "naravno" ne bih ovako haotično trenirao ako bih bio nekakva svetska klasa i ako bi mi bilo jako važno da li ću u berlinu ići 2h05 ili 2h06
zbog toga "naravno" ovako i treniram, jer puno više dobijam od tog zadovoljstva što mi je svaki dan slobodan i lep, što sam prepušten dražima inspiracije, umesto da se osećam upregnut kao konj koji mora gledati samo pravo i okretati glavu samo kad trener povuče uzde u stranu

ova nedelja je imala dva odstupanja, a prvo sam već opisao kada sam prosto "zaboravio" da nastavim da treniram odmah nakon vikenda nego sam se u prva dva dana sasvim slučajno opustio i odmorio
zatim sam to nadoknadio (?) u sredu i četvrtak, misleći kako ću u petak malo da provrtim biciklu a u subotu posle kratke šetnjice da se otisnem na dugačak put
no danas mi se za vreme posla javila ova nova sparing partnerica što me je iznenadilo obzirom da je već počela neka izmaglica (po srpski) iliti rosulja (po hr)

tako sam izvan svakog plana pa da kažem i želje otruptao 55 minuta a što sam evo upravo sada ubeđen da predstavlja isto što i jedan više ili manje kolutić mrkvice u onoj velikoj tegli od 720g mešane salate
da li sam vozio biciklu dva sata ili sam pešačio sa psima dva sata ili sam trčao 55 minuta ma ajte molim vas nemojte mi reći da ću zbog toga u vrbovcu trčati dva minuta sporije ili brže

nekako sam ubeđen da sve osim DRAMATIČNIH odstupanja apsolutno ne može da se primeti
sećam se one godine kada sam u nekoliko navrata trčao dva polumaratona za vikend, i tada mi je onaj drugi u nedelju bio (koliko se sećam) tri minuta u proseku sporiji od prosečno otrčanog halfa te godine, dakle tako što dan pred trku odeš na istu takvu trku, izgubiš 3% na rezultatu
a kada sam bio bolestan, gripozan, malaksao, isto se vrtelo oko 3-4 min. na 90 min.

a ljudi sve misle ako su u formi za half 90 minuta da će bolesni trčati dva sata, ako ne i tri
doduše možda je i individualno, da ne grešim dušu
recimo jednom prilikom, dogodilo se da su još neki trčali ista ta dva polumaratona u dva dana
zanimljivo je bilo da je jedan koji je na prvom stigao 7 minuta pre mene, dakle trkač neke skroz druge klase, na ovom drugom stigao samo 2 minuta ispred

drugom prilikom, na dve kraće trke (9km + 10km) me je od dvojice starih rivala jedan ubedljivo dobio u subotu dok sam se drugog jedva rešio pred kraj, ali sam zato u nedelju dobio obojicu i to nadmoćno, jednog sam ostavio odmah na startu a drugog se otarasio već na pola trke
iz čega zaključujem da bi prava stvar bila da neko napravi ETAPNU TRKU, gde bi se trčalo recimo u subotu i nedelju po 10km ujutru i po 21km uveče i gde bi se sabirala vremena

obzirom na moj način treniranja, tu bih se osećao kao bubreg u loju
a za druge ne znam, neka probaju pa će videti

Nema komentara:

Objavi komentar