09 lipnja 2018

zbunj(enik iz )oza

prvo sam se preračunao.
mislio sam da će biti skroz dovoljno prijaviti se poslednjeg dana,
jer smo između ostalog bii zauzeti ranije,
pa mi je taj dan odgovarao za odlazak i stajanje u Pošti a.k.a. PTT

onda se odjednom pojavila objava da su prijave popunjene i zatvorene, 
pa sam u zadnji čas poslao par WTF poruka, i ipak uplatio startninu, jeee

no nažalost ne nalazim se u startnim listama, 
kako za 10km tako za 21km, 
mada sam se prijavio na trku jednog kruga (od dva)



u zadnjih par meseci sam imao najmanje stotinak faza trči mi se - ne trči mi se.
moj grad, moje ulice, tuda skakućem svakog dana, i sad kad odjednom tu nahrupe stotine "stranaca" prosto ne znam kako se trkati tim utabanim stazama.
sve se nešto plašim da mi se neće nešto mnogo "takmičiti"

no nema veze, čak i u nekom leru mogu da pretrčim ovaj jedan krug za koji sam prijavljen.
nadam se da će postojati neka "dobra" grupa za to.
obzirom da broj prijavljenih, nemoguće je da baš neću naći nikakvo društvo.
pa odatle dalje, posle prvih par krivina i pravaca, već ću znati šta mi je činiti.
kako bilo, svima želim lake noge i dobro raspoloženje, a meni naročito :-)

Nema komentara:

Objavi komentar