13 prosinca 2019

stats


pa evo ovako
podelio sam top 50 na strava distans čelindžu na 5 podgrupa, po 10
zvaćemo ih rimski I, II, III, IV, V
kad bi neko pogledao statistike od II do V, mogao bi da pomisli da je pravilo da oni koji trče više kilometara, to naprave iz manje pokušaja
jer redom broj prosečnih trčanja po grupama ide 19, 24, 25, 28

međutim, I grupa ima prosek 31 i totalno sjebava tu koncepciju
tako ispadne da najviše puta na trčanje izađu I i V grupa, a da su II, III, i IV negde u sredini
zaključak, NEMA PRAVILA
eto i statistika nečemu da posluži, hehe

e sad, kad se umešaju i kilometraže, dođe do male zbunjoze
naime, kada ukupno pretrčane kilometre podelimo sa brojem trčanjâ, dobijemo dužinu prosečnog (što bi ovi fenseri rekli) TRČ-a
to kroz ovih prvih pet deseteraca glasi ovako:
21, 25, 16, 15, 12

obzirom da sam ja trenutno na 30. mestu, pripadam grupi od 16km/trč, tojest 16km-po-TRČu, iako mi je prosek 13.6km
ali mi grupa vadi prosek, to je kao kad sabiraš koliko je ekipa dala koševa PO IGRAČU a centar samo jednom zakucao i to mu je sve

ne znam koliko mi je najduže a koliko najkraće trčanje, nema ni veze, nisam se još toliko razboleo da bih brojao koliko sam puta u životu pretrčao polumaraton, pa vala neću ni ovo sabirati

nakon udarničke nedelje
u kojoj sam od ponedeljka spičio
15+15, 15+15, 18+17, 15+15, 16+0 (za sada),
sve nešto mislim da ću da napravim pauzu
nek se i neko drugi raduje što se probio u top 30, pa jel tako

dovoljno sam lud da odem i pet puta po 15km ako se baš nameračim, povreda nikakvih ni u nagovijesti nemam, bogu hvalala si mi hvala ti, nego eto, nešto me stiglo, neke noći polunedospavane i u fazonu sam whatthefuck koga briga može čovek nakon dve godine tuširanja jednom da se okupa i u potoku

imam još par temâ, o geografiji, nepravdi zašto je sečovlje baš milion kilometara dalje od čortanovaca (ovo treba dati nekom kinezu da dešifruje, pre nego dobije radnu vizu za balkan), i nepravdi zašto su veliki brojevi i suludi planovi, preveliki mamac za rulju, naspram kvaliteta

Nema komentara:

Objavi komentar