06 prosinca 2019

sto dvadeset osam

zastao sam na 128km ovog meseca, ako se "zastao" prihvata samo zbog toga što sam nakon jutarnjeg trčanja odustao od popodnevnog
naime, imam dva-tri plana

jedan plan je da me baš briga za povremeni zastoj, ako je za vikend u izgledu nešto BUM
drugi plan je da osim gledanja u brojke malo pogledaj noge svoje anđele jer koliko god se one ispekle reš za ovih nekoliko dana još uvek ja nisam toliko potkovan kilometražom da bih mogao da se razbacujem maratonima i polumaratonima na dnevnoj bazi

treći plan je neočekivan (bio) jer se nešto na poslu iskomplikovalo pa ionako nisam imao vremena za to drugo današnje trčanje, pa sam tako mirno ispratio otklizavanje iz top100 na Strava čelindžu
štaviše još uvek je to sve toliko gusto, eto da je neki maraton večeras ja bih sa tih 42km više odmah skočio na 16. mesto all over the world što samo govori i tome koliko i ovima ispred guzica visi nad trnjem

prvo sam imao velike planove za nedelju jer se održava taj reciklažni maraton u novom sadu gde ne moraš da pretrčiš svih 10 krugova po 4.2km nego ti se piše plasman i na osnovu toga koliko si pretrčao, nešto kao kad na bici pisti voze kriterijum pa imaju zaostatak od +1 +2 kruga

no sada mi je to sve ispalo kao neka rezervna kombinacija i odjednom mi nije baš ni zapelo da pretrčim svih 10 krugova, jer sam se sinoć (???) setio (!!!) da sutra (subota) postoji trka na koju sam se čak i prijavio (a i to sam zaboravio!) pa sam se zaprepašćen obrtom situacije ugledao na spisku za besplatni autobuski prevoz (!) i to iz Beograda (???)

kuku, kuku
dakle negde valjda na beogradskom jesenjem maratonu, ovom drugom u godini, neko mi je pomenuo tu trku i ja se brže bolje prijavio
kad gle čuda, nigde je niko nije pominjao mesec dana i sinoć vidim da neko "ustupa mesto u busu" i ja se udarih po čelu JEBEMTI PA JA SAM NA TU TRKU ZABORAVIOOOOO
odletim na tu stranicu kad ono piše prijave zatvorene, kukuuuuuu
sve neki preokreti

e sad još dva preokreta
prvi je da je to trka na 10km koju sam mislio da otrčkaram skroz onako lepršavo jer ionako je besplatna startnina i ako je ista staza kao na polumaratonima onda imamo 3.5 km spust pa 3km ravno out-and-back pa 3.5 km uspon na kraju, e tu sam mogao malo planirati dodavanje gasa malo vrum vrum čisto glupiranja radi

i to bi sve bilo okej, danas trčao samo 10km, sutra 15-ak sa zagrevanjem i nekim cupkanjem posle, i taman u nedelju na dužinu tojest trening-maraton
međutim TU SAM SE SETIO da sam celog života žudeo da protrčim po tom Ceru, a eto nikada nisam, jednom krenuo trkačkom biciklom pa udario u neki kamenjar pa pobegao u rikverc i to je sve

i sad dakle posle trke od 10km na koju ću ako sam pametan krenuti bez metra zagrevanja odjednom imam u Stravi izmereno nekoliko "my routes" ovuda pa onuda pa u krug pa u polukrug i bog te pita gde ću na kraju zaglaviti, jer samo sam na 3 prethodna reciklažna maratona otrčao dakle 30 tih istih krugova po novosadskom keju i zaista me ništa ne pali ta ideja da za to treba nešto posebno da se čuvam

i tako se kompletan fokus premestio na subotu, a u nedelju šta bude
u NS ionako moram nekim drugim poslom pa nije moguće da skroz otpadne iz kombinacije, dakle moram trčati pa koliko bilo
e sad, koliko će tome pomoći što sam danas trčao SAMO jednom brdskih 10+ km a ne dvaput, neće uopšte jer će u nedelju jedino važno biti šta sam izmajmunisao sutra

Nema komentara:

Objavi komentar