23 prosinca 2019

inverzija

najverovatnije sam nešto pobrkao ali poslednje što sam bio zapamtio pre jutarnjeg trčanja je da sam bio na 63. mestu na Stravi a posle trčanja sam bio na 68. mestu i evo me sada par sati kasnije na 70. što znači da što više trčiš to imaš manje kilometara

ovi između 45-50. mesta imaju nekih ~550km što znači da vrte oko 24 dnevno, i to bi već trebala da bude neka definitivna projekcija do kraja meseca/godine, pa evo ako neko zapamti i taj podatak (jer ja neću) može baš i da ga proveri, dakle 31x24=744, nekakvo 96% verovatno predviđanje je da će upisanih 745km biti dovoljno da se decembarski Čelindž završi na prvoj strani spiska iliti moderno rečeno rankinga

... što mojih 524km baca u totalni bedak
mislim dan još nije gotov i nakon današnjeg ima ih još 8 do kraja meseca, popodne da otrčim 21km (?) i faliće mi ravno 200 što je osam dana po 25, to su po dva trčanja od po 10 i jedna šetnja od 5, ako ću da se bijem na kvarnjaka

 ali rekao sam da neću i da ću se zadovoljiti sa ukupnih 4000 u godini i top 100 na Stravi što pak znači da imam i zalihe jer stoti ima tek 500-tinak km i zove se (pazi sad) MAJKL MRGUDIĆ iz sela Turlok (?) u Kaliforniji.

za ulazak u ovaj dugi prelazni period sam se častio premijernim merenjem na pametnoj Huvej vagi i prošao kao bos po trnju, umesto što sam pročitao one brojke masti vode proteina mišića i kostiju bolje da mi je neko (kao Elvis Dži rokenrolu) rekao "dabogda crko", znači počeće mi 2020. uz istu čestitku kao i 2019. pa vidi šta ćeš (druga izreka)

što se tiče patika, Bolji par (zelena+crvena) mi je izbio na 1260km i prešišao lošiji par (crvena+zelena) i sad narednih nekoliko dana nemam nikakvih težih zadataka osim da izimam čas jedne čas druge, dovoljno je pipnuti koje su suvlje a koje se još uvek cede pod radijatorom i to je sva filozofija

Nema komentara:

Objavi komentar