19 prosinca 2019

wadafak???

kakav mi se ovo pičkamaterizam pojavio na kompjuteru kad otvorim bloger?????


ebo vas mobilni da vas ebo, pišem na kompjuteru, ne treba mi nikakav krstić blizu palca dole da ga pipnem, ebo vas mobilni da vas preebo!
a kad smo već kod pičaka, imam jedno novo istraživanje.
obzirom da sam u tim godinama kad me drma klimaks, barem teorijski, evo napravio sam ovakav eksperimenAt:
stisnuo sam na Stravi, flitrirajući decembarski Čelindž, da pratim sve ženske koje su u top 50.
i do sutra ću da vidim koliko mi je pozitivno odgovorilo, pa ću ih verovatno i ostaviti da ih vidim u FEED-u, a ove kojima nije do parenja ću pobrisati, dovoljno im je što će ući u statistiku.
šta će ženama Strava, ionako mi nikad nije bilo jasno, ali ajd...

usto treba sutra da napravim i novi presek jer je 20. u mesecu pa sam valjda pisao 10-og kakvo je bilo stanje i sad me zanima koliko ih drži isti prosek ili neko popušta ili se nešto treće događa, ja sam svakako popustio ali ima do kraja meseca još 12 (TUCE) dana pa ćemo se dakle još ganjati, da ne kažem tucati, misliće neko da sam pijan

a inače sam danas trčao 19km jer je 19. dan decembra dvehiljade 19-te, dakle u znaku 19. danas sam napunio i 2/3 godine, odnosno imam iks godina i 8 meseci, to su ti vatreni znaci, lav i strelac nisu ništa drugo no iskompleksirane blede kopije ovna koji je po definiciji KARDINALNI ZNAK pa ovi drugi samo služe da nas podsete kako bi mi to izgledali kad bi bili frustrirani, jadno, prejadno, iskreno da vam kažem, tuga je to pregolema

život je nekad siv nekad žut, kao što kaže i ova druga fotografija


Nema komentara:

Objavi komentar