16 prosinca 2019

a šesnaesti

šta nam je doneo šesnaesti
pa umor
i umor
i bol
i umor
ali dobro
moj mozak koji svakog jutra proguta tabletu Potresa Mozga od 600mg, opet se pitao zašto ga bole noge popodne na vožnji
jer sam ujutru SAMO pretrčao lagano 5km i nakon toga produžio na 6km planinarenja hard core stazama, i nakon toga dotrčao kući još 6km
i sad, da, ponavljam, mozak je bio full zbunjen
pa zašto
pa kako
pa od čega me bole noge, KAD SAM JUTROS TRČAO LAGANOOOO
a to što sam juče odvalio 50km, ne, toga više nema u sećanju
onih 600mg, ako ne i dupla doza, to je sve obrisalo
dođem smešan samom sebi
a kad kažem smešan, to znači gađao bih budalu praćkom među oči
što se tiče Strave, svoj izazov sam ograničio na prvu polovinu decembra
a to je do 16.12. u podne, jel tako, prvih 15.5 dana od ukupno 31.
dok sam pauzirao tih 48h od petka u 09 (kraj treninga) i nedelje u 10h (početak dužine i kraj odmora), srozao sam se sa 27-28-35-48-86 mislim da je to bio najniži plasman, imam negde skrinovano pa mogu i da proverim
i kad sam završio tu svoju turbo Dužinu, vratio sam se na zasluženo 34. mesto, jutros sam bio na 38. a nakon trčkanja-planinarenja-trčkanja sam se probio samo na 37. jer je pola japana kine australije i kuraca već uveliko završilo 16. dan decembra i izašlo iz tog mog okvira "PRVA POLOVINA MESECA".
ali nema veze
opet sam uspeo, vratio se gde sam hteo i to jednim udarcem 50 pozicija umlatio, doduše falilo mi je 4-5km da nakupim 400km u prvoj polovini meseca ali nema veze, to je dakle dovoljno za top 35 plasman pa eto znamo sad i taj podatak

Nema komentara:

Objavi komentar