05 prosinca 2019

male razlike velike razlike

124, 118, 113 km
eto koliko je potrebno,
i eto kako su tesne razlike.

dakle, ko je u ovom trenu (a to je uveče po evropskom, ponoć po istočnom iliti kinesko japansko australijskom i votevr nevrmajnd, a to je ujedno tek iza podneva po američkim vremenima, što znači da ihaaajjj imaju fore da potrče) pretrčao 124km, upao je u top50 na DŽenjueri Strava Distans Čelindžu, ko je pretrčao 118km on je Ja negde oko 75. mesta, a ko je skupio 113km upao je u top100 od 180,000 ljudi, do sad prijavljenih

znači sad da odem i prošetam do grada i malo naokolo se vratim kući, usput pojedem kesu kokica, dopišem 6km, i eto me u top50
ali neću naravno
za decembar sam zadao sebi "zadatak" da vidim koliko je potrebno za top100, pa čak ne moram ni "upasti" tamo nego mi je to sve jako slatka zanimacija da pratim

da dalje raščlanim ove brojke, da bi se shvatile sve nijanse:
neka ovih 124km za top50, i 113km za top100 do sutra ujutru budu 130 i 118km, to će dakle značiti da je u prvih 5 dana decembra bilo potrebno trčati 26km dnevno za top50 plasman, odnosno 23.6km za top100

eto kako je to malo, ali se vremenom nakupi, pa do kraja meseca ta razlika od 2-3km na dan dođe do 60-100km što u krajnjem zbiru i nije tako malo, jer mnogi koji pretrče mesečno 700km, povredili bi se ako bi prelazili preko 800km, dakle "vaše malo nekome je mnogo", opet dođemo do tog slogana

vest dana je da je onaj optimistični japanac koji je sebi zadao zadatak 100 dana po 100km već odustao jer je petog dana zaradio neku povredu.
nemojte misliti da se radujem samo zato što me prati etiketa dežurnog kritičara i hejtera, ja volim da vidim kako se ljudima ostvaruju snovi jer onda to znači da i naši snovi imaju barem minimalne šanse da ožive

tako da mi to uopšte nije "drago", naprotiv, bilo bi puno zanimljivije gledati kako mu se kreće raspoloženje, prosečne brzine, oporavak, motivacija, nakon dvadesetog, pedesetog... dana sa pretrčanih 100km
retke su prilike da posmatraš tako nešto i svakako bi bilo idiotski radovati se tome što se tako brzo završilo

a jbg
valjda će se ubrzo resetovati na fabrička podešavanja pa će krenuti iznova
navelo me to da računam koliko je to 30 dana po 42km pa sam shvatio da je 1260 što i nije puno više od mog rekorda od 1190, kada sam (doduše u mesecu koji ima 31 dan) prelazio dnevno 38.4km u proseku

možda opalim i ja tako neki izazov, dok još mogu, ili mislim da mogu
čisto onako, motivacije radi
simpatično bi bilo i trčati 42 dana po 42 kilometra s tim da ne moraš izjendom, nego bi samo bio zadatak da na kraju dana imaš 42 pa makar iz deset puta
jer fata je fata a 42 je 42
recimo

nemam pojma
najviše sam dva dana zaredom trčao maraton, tačnije 43+44km, a jednom sam pet dana zaredom trčao 21km ujutru 21km popodne pa je to isto bio maraton, ali iz dva poluvremena
koliko je to lakše a koliko teže, nemam ni to pojma
ne stigne se sve ni probati

jer da bi probao, moraš već nešto unapred da znaš
pa onda treba puno probati, da bi probao
i dok sve pred-probaš, ne stigneš toliko toga da posle-probaš, ode ti život na pripremno probanje
a ako odmah bez pred-probanja probaš da trčiš 100 dana po 100km, eno gore piše kako ćeš proći
a dok probaš 3x100, pa 5x100, pa 10x100, pa naiđe neki drugi period u životu, i dok dođeš do toga da probaš 100x100 je bi ga možda nije pravi trenutak, a onda kad si probao 10x100 možda si mogao da teraš do 77x100 ali TADA nisi probao i je bi ga šta ćeš ostalo je neprobano pa samim tim i nedovršeno
itd
itd
itd

Nema komentara:

Objavi komentar