06 travnja 2020

brejk, repete

po
ne
de
ljak

svidelo mi se ležanje kanda
pa sam nakon dana prinudnog odmora (policijski čas 00-24)
uzeo još jedan dan, doduše AKTIVNOG odmora ali hajd
prepešačio 12km
kao da sam nešto silno pešačio
ova izolacija će od nas napraviti trutove
od poslova jedino imam da prijavim da sam se jutros obrijao
a mozak mi je od rođenja obrijan, što jes jes

sutra su Blagovesti
crkveni praznik (valjda!) povodom kad je Nevina shvatila da je trudna
ništa me ne pitajte!
ako si religiozan verovaćeš u nemoguće,
pa i da se porodila ona kojoj niko nije zašao tamo gde treba...
ili ne treba?
maaa, treba!!!

već sam pisao kako ću biti odmoran i super raspoložen
e pa, odgađa se do sutra :-)

a imam još jednu temu
krečenje
ne kad raskrečiš, nego kad okrečiš
kontam nešto
ako uvedu polici'ski čas nula do dvajesčetri
PA ŠTA ĆU ONDA DA RADIM????
tako da sam ostavio krečenje za tu mogućnost

vidi, niko neće preko noći ukinuti vanDredno stanje
najaviće se to bar 7-10-14 dana unapred
e pa tada ću završiti krečenje
a do tada, juriš u prirodu

jel imamo slobodu od 05-17?
pa piči brate od doručka do 16+ sati,
piči piči pičićeš, i na more stići ćeš
eto tako nekako
što i sutra nameravam

Nema komentara:

Objavi komentar