22 travnja 2020

bilo je neko

istraživanje
na temu, koliko ljudi slušaju muzike
u smislu, volumena, obima
i na kraju su došli do zaključka da većina ima pretovareno xxx gigabajta, od čega slušaju samo nekih dvadeseak izvođača i dvestotinak pesama
i sve ostalo, džaba natovareno na empetri plejere i ajpode, im je samo, tako, rezerva

a jebemumiša, pa imam i ja tako nekih cajki i snajki, od vek vekova
imam i anegdotu
na zidu dečačko-momačke sobe tamo u bloku, imao sam i raskrečenu tinu tarner i vrtiguzastu blondie, ali keva se uhvatila jana gilana i pitala me da li sam peder, kad držim poster muškarca odmah pored vrata (????????)
mogao sam imati i poster petra borote ili dževada prekazija, pitala bi me jel sam peder verovatno
pa i zbog brusa lija garant

a šta ću kada tada nije bilo marije šarapove ili kako se zvala ona katarina što je klizala po ledu, ona nemica bog da joj dušu prosti?

elem trčim danas i zovu me iz vikendice trojica sa zamršenim jezicima, pitaju TREBA LI DOPING?
na stolu rakija naravno, rekoh ne treba hvala
kontam čak i da popijem gutljaj tj čašicu, šta bih radio da se sto metara niže u njivi raskašljem, jedino da legnem i umrem, jer pri sebi vode nemam ni kapi
lako je njima da se kockaju sa prevarantom životom
a bila je tako lepa, kao tog jutra dan, onako gusto žuta ko sok od jabuke
da su mi ponudili "za poneti" pa hajde, ali ovako "drive in" nema šanse
odbih teška srca

to što su mi rekli "eno ga tamo" je bilo preko oranja pola metra dubokog do kolena, pa sam ipak prepešačio da se ne lomatam bzvz
i tako, malo trčkao malo uzhodao gde je previše strmo jer sam uzeo neki sintetic duks pa mi je na vetru bilo oke a kad upeče sunce u zavetrini bogme sam se krčkao solidno
upisao sam 12km
šetnje ne znam koliko, izračunaću kasnije
koga briga

današnji dan moram zapamtiti i po tome što mi je drugarica-po-rođendanu (19.04.) pohvalila opis Strave, a izvan Strave se ne moramo baš voleti ali ako se ne mrzimo i to će mi biti dosta, i neka to bude lajtmotiv ovog proleća


Nema komentara:

Objavi komentar