08 travnja 2020

duffy

ima ta neka nemačka satelitska stanica draj zat (3sat)
i to mi je bar deset godina bila omiljena stanica
svake nove godine i prvog maja su imali rock-around-the-clock
znači dvajes četri ha muzike
i jedne godine je pola sata išla dafi
ili kako se već čita
nisam nikad guglao
kontam da ću guglati nakon što završim blog,
da ne utiče sad na tok radnje
ili tek za par dana, najverovatnije

i u tom kratkom koncertu je išlo tipa 6 pesama,
svaka bolja od prethodne


i sad da me ubiješ zašto sam za blog odabrao daficu, nemam pojma
uželeo se valjda
elem, možda mi se duffy-ca i zbog ovoga javila:
krenemo na vožnju
kao ja ću dotamo a i Lola će dotamo takođe
pa ću ja onda tamo gore a ona će isto tamo ali u donje tamo
pa ću ja iz gornjeg tamo da se spustim i tako
pa ću ja onda u treće tamo a ona će prečicom vamo


i sve te slike imate i na stravi i na fejsu, mislim da sam bukvalno dvadeset fenomentastičnih kadrova objavio da pučanstvu olakšam boravak u samoizolacijama
što se tiče efforta, na ravnjikavim asfaltima sam kulirao i solirao, a na kamenjarima i u vukojebinama sam rađao mečku
znači na izlasku iz brezovica ka vujinovači skoro čitav kilometar vozio 6 km/h, ima li neki emotikon za plakanje od smeha od muke od suza od smeha?
i onda sam iz poćute pošao prema medvedniku, pa se predomislio, pa skratio ka sitaricama, pa odatle sleteo povremenim asfaltom u stave!
in the meantime...


znači kad smo pošli na vožnju mahnusmo snajki, i to nam je baš onako lepo obeležilo dan, ko bi reko da će se pojaviti i nesuđena snajka kao (umalo da napišem šlag na torti, pu, pu, pravilno bi bilo kao) muva na pečenju
no ja sam već bio sa skroz druge strane brda i planete, ovaj sveti dan će ostati zapamćen po tome što sam video samo jednu i najlepšu snajku svih vremena


i ništa, sat kasnije sam bio u gradu, nakon jučerašnjih 101km danas samo 74km, ali puno težeg tojes zahtevnijeg terena, gps kaže preko 1400m uspona što je vrlo blizu jučerašnjoj puno dužoj vožnji
mislim, nema ni veze
nisam ni juče ni danas nigde "letio", sve je bilo manje više "kotrljanje"
jer ako imaš jedan dan na raspolaganju, bolje je da mažeš, a ako imaš 4-5 dana bolje je da "kotrljaš" nego da se zajabeš pa namažeš kao blesav pa se sjebeš za naredne dane
dakle samo regolare i ađile

Nema komentara:

Objavi komentar