07 travnja 2020

nula sedmi



nisam se dobro potkovao
ukucao sam u gugl mapse neku putanju i rekoh IDEM
pa sam se na pola puta setio da sam to ukucao u telefon koji mi je ostao kod kuće, onaj bolji, a ja poneo onu igračku za_na_biciklu
i dođem ja tako u Ražanu
(nevermind, selendra neka) i upalim podatke jelte
pa opet ukucam dve tačke i ope mi gugl mapsi kažu OVUDA IDI
i krenuo ja tuda, prvi deo delirijum od srećnoće
jeste uspon takav da sam išao 6 km/h, nit da plačeš nit da jecaš
dok si reko keks ja uzišo sa 500 na 600 nadmorske

e tu je nastupio prvi spust po makadamu u životu moga Scotta Scale 970 predivnog bajka ljubi ga majka
znači Maxxis Ikon gume jes da kao nešto ne osvajaju izgledom tipa da se zaljubiš ali burazeru...
te gume ko zalepljene za pesak i kamenčiće, znači LJUBAV
i sletijo ja dole kroz pesak pa kroz neki potok ispod pruge, to zvanično zovu PODVOŽNJAK ali realno možeš i punoglavce da pecaš, i sve to "sve pet" i dalje odatle znači uspom trista posto!

i gore i gore i gore i dođem do neke crkve
ispred crkve nema molitelja nego nekoliko urođenika piju pivo
kontam da je pored crkve i prodavnica jelte
svetog napitka međ srbaljima
i tu odem dalje glavnim putem, i ćorak
kažu gugl mapsi da si promašio
tj da sam promašio
on je ja, u toj situaciji
i gledam kud treba, pa se vratim par stotina metara, deset puta zastanem, upalim mapse, začudim se, ugasim mapse pa ih vratim u džep od dresa
i dok sam većao, shvatim koliko se vremena izgubi sa mapsima
i šta sad
sad je toliko sati, dakle dok još deset puta na svakom kilometru pogledam mapse, deset po deset minuta, hm hm hm, da li ću stići kući pre policijskog sata?

batali ti to!!!
olako sam shvatio mapse
znači otvori google earth
pa prouči stazu
pa otvori stravu
pa stisni "kreiraj rutu"

pa pomno pazeći na puteve, ucrtaj stazu koja nema brljanja
čistu, neproblematičnu
i sačuvaj SAVE ROUTE
i kad sledeći put kreneš, nećeš gledati u neku brljotinu koju ti gugl mapsi savetuju po zastarelim prečicama i lenijama između dve njive, nego ćeš brate imati na dlanu ono što si sâm ucrtao
dakle više sreće u sledećem izvlačenju
herc herc srček srček blagovesti blagovesti

Nema komentara:

Objavi komentar