01 rujna 2021

jagnjetina i opanci


pošto sam glup ili bolje rečeno lenj da se potrudim da u bilo kojoj aplikaciji ili na bilo kojem gadgetu filtriram po kadenci proteklo vreme, onda sam ovako ručno slikao grafik brzine i povukao liniju negde na granici potrčkavanja i šetuckanja, pa sam onda sve segmente trčanja slagao ka levo od nule i gledao dokle će ih se nakupiti, kaže osam (od 10.5) kilometara

osećao sam da mogu i sve da pretrčim, nebitno kojom brzinom, ali imao sam barem tri kontra argumenta
1) nisam hteo baš da se preznojim jer sam morao i da se vraćam biciklom 13km kući
1a) a nisam zarozan hteo ni da ulazim u kafanu (?)
2) nije bilo potrebe da se previše dajem u danu odmora, štaviše kontraindikovano
3) pošao sam u nekim patikama koje nemaju uloške jer su mi pola broja male, misleći da ću samo da odem biciklom po pečenje i da malo hajk-nem dok ga spreme

no kad sam video da mi nogama ništa ne smeta da trčkaram čak i uz blaže uzbrdice, pretegnula je logika da je za tih sat vremena bolje da pređem desetak umesto 4-5 kilometara
u povratku sam skoro sve otrčao, što zbog nizbrdice što zbog anksioznosti da što pre dođem do pečenja
i do česme ispred kafane, jer nisam poneo vodu pa mi polazak odatle super odgovara

kad god treniram sa satom i HRM trakom ovaj kao bajagi ve-o-dva-max mi se povećava a kada treniram samo sa satom onda mi spada jer sat povremeno pogreši i umesto prosečnog pulsa 130 mi obračuna 160 te aplikacija skonta da sam ispao iz forme :-D 
pa sam zato danas satom snimao samo biciklu a hajk/trčkaranje mobitelom



Nema komentara:

Objavi komentar