20 rujna 2021

nedeljna the užina ili ti dUžina

podnaslov - put kojim se ređe ide


- zašto se ovim putem ređe ide?
- zato što niko nije lud, kad je okolo asfaltirano i stoput lakše i brže.
- ma uživaj, da na mapsima sve ne izgleda ravno i jednako, nikad ovuda ne bi ni trasirali put
- jašta, ubuduće ovuda presecamo čak i autom kad idemo

ćelave gume meandriraju po polugnjecavom blatu, uzbrdo se nekako i snalaziš ali nizbrdo definitivno nemaš pojma na koju će te stranu odneti
nešto kasnije stajemo da kupimo tri banane (pravi srbin svega uzme po tri komada) i jednu kolu ali i ta kola je litar i po dakle tri polovine litra, nema zajebancije
i kako uopšte nešto može da ima tri polovine jer polovina je po definiciji pola nečega a Nešto ne može biti veće od dve polovine sebe pa jelda
osim onoga kada fudbaleri na utakmici "daju 120 posto" no to je druga priča za neki drugi blog

elem trasirao sam taj krug odnosno nepravilni trapez tako što kao i uvek pronađem neki obližnji grad u kojem imaju Lidl, onda tu ostavimo auto na parkingu i tu se vratimo da bi odmah nakon vožnje imali lep izbor okrepljenja u vidu eksera šelni bitova aku lemilica ili raznobojnih patrona za vruće lepljenje
ovaj put sam čak naleteo na biciklističke rukavice za 5€ (ili 8, zaboravih) no osim nekoliko uparenih leve i desne broja 7.5 pronašao sam samo dve desne malo veće, jednu 8.5 pomalo knap i jednu 9 još manje knap, otprilike bi mi 9.5 ili 10 bilo taman po tim njihovim veličinama ali mućak

za utehu sam uzeo neko pivo na akciji, bila su dva, jedno tamno i jedno lager ali tamno je bilo skoro 2€ a ovo na akciji 1.3€ i to je presudilo
kontam da će da smrdi kao i sva strana piva pa ću morati da ga pomešam 1:1 sa sokom od paradajza EH DA I TO SAM KUPIO ali sam našao neki zaljućeni kakav nigde nisam video zadnjih bar desetak godina, trebao sam da kupim ceo karton ali ću ga sutra slikati u frižideru kao podsetnik

sve u svemu samo 80km od čega bar polovina nekim novim "nikad vido" putevima, dan savršen za vožnju nit hladan nit vruć, oko +1000/-1000m uspona i spusta, suunto je izmerio manje a garmin više, koga briga ionako, to je samo 2.5% prosečnog nagiba

na tu temu sam razmišljao i o UTMB i TorDG i zaključio koliko su to besmislene trke ili da kažem ekspedicije, jer sam gledao kod druga koji je odustao profil, svaki drugi kilometar je +250m ili -300m što je maksimalno anti frendli za trčanje no to i nije problem nego je problem što toliko tumaranje po kamenjarčinama provedeš 1/3 po mraku i 1/3 kroz oblake i maglu, mora da se osećaš kao budala drukčije ne mogu da zamislim
umesto toga možeš na tom istom godišnjem koji si uzeo svakog dana da pređeš neku drugu deonicu i da biraš kada je lepo vreme, uzmeš dan pauze, i da se zaista provedeš umesto da se uništiš
ovako je totalno bespotreban mazohizam

Nema komentara:

Objavi komentar