01 rujna 2021

još gluplji avgust

a šta ću
nije baš bilo previše slobodnog vremena tojest od ukupnog sam pola potrošio na odmaranje jer nemoš odmah sa posla na trčanje nit možeš puno trčat pa na posao
tako da statistike za avgust izgledaju sumorno:

- road bike 102km, 
jedna jedina vožnja juče zadnjeg dana

- mtb 940km, 
bilo je svega, čak i nekoliko KOM-ova na stravi

- ponikom i city bikeom sam prešao 244km, 
uglavnom po gradu i par puta van grada na neko remote trčanje

- hike 81km, 
nešto mi malo deluje, moguće da nisam sve upisao

- trčanje 191km 
što je još uvek više od jula (147) i manje od za sada rekordnog januara (253km)

najsmešnije od svega je ovo trčanje koje sam skoro pa izgustirao nemotivisan time što ne idem na trke pa kao za šta bih se spremao i održavao u formi
ima mnogo godina kada sam ovih ~250km trčao samo kad sam bio povređen, a sada mi je to max i negde oko polovine prosečne ex-kilometraže dok sam ga ozbiljno shvatao
boh

Nema komentara:

Objavi komentar