09 rujna 2021

epičnost pičnost ičnost čnost nost ost st t


nije strava ali je neka druga app, ali vidi kako oni to hoće, da mi stalno žudimo za lajkovima
nebitno kome ćemo plaćati to OMOGUĆENJE našeg uspeha, bitno je da smo se proslavili
j.b.š stotinu leo mica krugoval maša zamljačanec, samo je bitno da si postigo nešto SPEKTAKULARNO
ono što ja kažem epski
epic, jelte
ali nemre epic svakog dana, i onda ti nabijaju depru jer nisi epičan

e ali mudo, mene danas potrefilo epično
pično ično čno no o
jugodrvo ugodrvo godrvo odrvo drvo rvo vo o
oni što su napunili 90 godina a nisu crkli od korone se ovoga sećaju
ali nije jugodrvo nego je lidl idl dl l
imam neki enerđy drink od litar, crna enerđi se zove

i tako ja cirkao i dopingovao se i pao u vibraciju
đoni pada u vibraciju (atomsko sklonište)
i vibriro ja dva sata i razvalio krugoval jer je dosta valovit krug, a možda sam razvalio i micu (kamo sreće) a možda i leo jer sam leteo, eteo teo eo o
i sve tako u tom stilu
moram naći gde je kolega detaljno opisao šta je leo a šta mica, i zašto krugoleo nije krugomica, valeo i valmica mogu i u paru
ugl ovim prosekom ne otrčim ni pola sata pre posla, ako sam umoran, a danas spićio dva sata po kamenjarima i prašini



Nema komentara:

Objavi komentar