30 lipnja 2022

prođe godina, a pljusak nikad

prvo je bilo najavljeno lepo vreme za danas i rekoh ima da namažem biciklom neki krug od milion kilometara.
i onda su odjednom najavili grmljavine već od 16h, a što smo pre par dana naučili da može da znači i od 15h20 jer to još uvek znači da je u 15h bilo sunčano, a da u 16h grmucka jelte.
i odustanem od vožnje i odem na hajk pa rekoh pomalo ću potrčkarati kad me poteraju oblaci s brda nazad u grad.
izađem iznad grada na +34 doduše nisam prokuhao, i vidim da mi nebo više deluje pitomo nego divlje.
i to je tako potrajalo, nije mi se baš ni trčalo po suncu na +34 a čak me i vetrić pratio uzbrdo jelte pa smo se fino družili.
i počelo je da se navlači tek negde iza 17h kad sam napravio krug peške, žaleći za propuštenom prilikom da se provozam jer bih umesto 6km/h išao barem 3x brže po brdima ili 4x po ravnjikavom ili 5x ako bih uzeo trkačku biciklu ali nju nisam ni uzimao u razmatranje.
tako na kraju dana i meseca mogu da očitam podatke koji kažu mršavo+mršavo+mršavo.
138km trčanja, 50-ak km hajka, 0km cestovnom, 139km city bikeom i 932km mtb-om.
da nije bilo ovoliko nevremena sa pljuskovima verovatno bih dosta više vozio, ali šta je tu je.
celog meseca sam slabo spavao zbog ovih vrućinčina, premeštao se iz sobe u sobu, tražio gde iole duva a noću vetar stane kao u grobu, palio klimu, i koliko vidim ovo se nastavlja još barem nedelju dana.
u nedelju je najavljen neki brevet od 100 i 200km ali startuje tu 35km odavde, s tim da prolazi malo bliže pa mogu da izračunam otprilike kada da ih gde presretnem i da jedan deo odvezem s njima.
ali o tom potom.

Nema komentara:

Objavi komentar