22 lipnja 2022

trica!

spojio sam tri dana trčanja i ovo je veoma onako pozitivan pomak, posebno jer je u leto i po vrućini.
nakon one jurnjave od 5km i jučerašnjeg lova na segment, jutros ipak samo "obično" trčanje bez ikakvih posebnih zahteva.
kao što prija jurnjava kada si odmoran, tako prija i laganica kada ti nije do jurnjave, sve je to život lepo složio kao rubikonovu kocku.
i kad se složi onda sam srećan kao musolini kada je prešao preko rubikonove kocke pre one bitke kod mont ventua.
ili je to bio lens armstrong možda, nema veze.
uglavnom video sam da tur d frans počinje prvog jula na Lolin rođendan s tim da je to činimise petak, e sad otkud tur u petak, pokazaće vreme.
sa ovim brdskim trčkaranjem jutros mi je jun stigao do čitavih 131km trčanja a godina do još čitavijih 968km i to bi mogao da bude lajtmotiv za ostatak meseca, da do pola godine doteram do hiljadarke, dakle falilo bi mi 32km za preostalih devet dana, hm pa to zvuči skroz dostizljivo.

Nema komentara:

Objavi komentar