11 lipnja 2022

mikrociklus

ono kad nalepiš dan odmora na dan odmora, pa ispadne kao produženi vikend.
no nije bio odmor od svega, samo od trčanja.
zbog famoznog crkvenog kalendara koji propisuje da su nedelja ponedeljak i utorak neradni dani iliti crveno slovo, hteli smo što više da uradimo u subotu.
nije da ne bih radio u nedelju da živim negde na planini ali usred grada je pomalo nepristojno jer će posle toga da te gledaju ispod oka kao nekog mudžahedina i anarhistu.
hajlajt je bio raskrčivanje podruma i to veoma uspešno.
sutra idem u lidl da kupim onaj pištolj za farbanje, da bih fasadnom bojom preprskao zidove (od kamena) sa kojih se drobi prašina od maltera i pravi krš po podu.

pa je onda došao posao i posle posla još malo sređivanja i šta raditi kada su u najavi pljuskovi, verovatno kao u stara vremena otići na trčanje uzbrdo i čekati da me poplava vrati u grad ali eto stara dobra vremena su prošla i zamenila su ih neka nova još bolja vremena pa sam otišao na nešto malo trčkaranja sa nešto malo hajka i nešto malo odmora u vidu prolaska prugom kroz tunele od tačke C do tačke B te opet malko trčkaranja do tačke A tojes do bicikle pony (što je Milijana gony) koja me je čekala na par km od kuće.

za sutra je najavljen javni grupni trening, proba staze treking lige u Čortanovcima no pomalo rano u 8h, pa bi trebalo krenuti već u 6, hmm.
pogledaću negde u po noći još jednom prognoze i spontanu odluku prepustiti svom prelepom organizmu, pa ako se probudim u 4 eto me na startu a ako se probudim u 6 odoh na pijacu pa u lidl kao što sam već najavio.
s tim da bih ja radije u neki Lidl tamo na proputovanju, ovaj lokalni mi je malo dosadio, ali bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar