10 svibnja 2023

halfić


nedavno sam otkrio novi asfaltić koji je spojio dva sela, između kojih je ranije bio propao put sto posto.
i bio sam oduševljen zbog bicikle, a sad razmišljam, a zašto ja tuda ne bih i trčao???
imao sam neki krug od podnožja Obilaznice i tu sam često trenirao, ali sam prestao jer je gornji put propao zbog nekog kamenoloma, skroz su ga satrali.
sada je pak i taj gornji put sav glanc nov, a ovaj mali puteljak spaja ista dva sela samo malo dalje, što znači da mi ukupan trening (od-do Kruga 3+3km i krug 13.7 = 19.7km) sada može biti nešto bliži polumaratonu.
pa rekoh ajd da izmerim.
nisam išao skroz standardnim pravcima pa je slučajno ispalo da je izašlo tačno na 21.150m i eto halfića.
strava mi je izmerila neko preveliko opterećenje jer mi sad još 25 dana stoji ona značka pošto su me priključili na taj neki mambo đambo nalog pa kao imam sve što mi ne treba, nemam pojma šta hoće s tim, kao da ne znam da sam se raspao od žeđi nakon nepuna dva sata trčanja po suncu, bez obzira što je bilo rano jutro i "hladovina".
tja.
prosek 5'24''/km, 345m uspona i naravno isto toliko nizbrdice. 
bingić!

Nema komentara:

Objavi komentar