05 svibnja 2023

komarci

ima ona izreka kad kažu zašto od komarca praviš magarca, to se misli da se od malog sitnog problemčića maleckog minijaturnog pravi nekakva ozbiljna prepreka.
a ja sam doživeo nešto slično, to jest barem po broju učesnika kao i po kvalitetu istih.
naime ako čovek ne treba od komarca da pravi magarca, ja sam uspeo da komarci od mene čoveka jelte naprave magarca.
magarac je nakon onog testerisanja juče krenuo u laganu rikaveri vožnjicu sa opcijom da negde nešto malo otrčim no naravno nisam bio odmoran za to pa sam samo produžio vožnju no kvaka je bila - kuda? pa pored reke! a čega ima pored reke? komaraca.
zastao sam da čujem šta pričaju ribolovci, navodno je jedan video vidru, drugi viče to je bio pacov, ovaj prvi pokazuje pola metra dužine, rekoh video sam i ja pre 3-4 godine nekih 15+20=35km uzvodno, i dok smo se ispričali tako ukratko i dok sam stao da pišam, skontao sam da sam fasovao dodatnih 10 ujeda preko onih 10 od juče dok sam testerisao prolaz kroz šumu.
najavljeno je lepo vreme za vikend, toplo, baš će da procvetaju ovi ubodi kad se zagreju na suncu ili na poslu ispod pantalona.
SUTRA BRDSKE DEONICE!

Nema komentara:

Objavi komentar