31 svibnja 2023

GOTOV JE!

RADI CAPSLOCK!
gotov je maj, a možda i nije.
i sad razmišljam zašto se brodogradilište u mom rodnom gradu zove treći maj a ne treći svibanj?
fali mi onaj emođi koji je uhvatio bradu sa dva prsta i duboko se zamislio.
tojest vidim gore u meniju emođije, nisam ih nikad koristio na blogu...
ڞ
nisam ga našao ali pored emoji imaš izbor nema čega nema pa sam udario nešto iz midl azijan skripts.
elem nije treći maj a možda nije ni gotov, mislim maj, što se tiče kilometara, mada neće tu biti nekih velikih zbivanja.
možda pokoji kilometrić popodne.
juče samo rikaverić rajdić, u pauzi posla, nije mi se dalo preznojavati.
jutros pak CENER!
ničim izazvan, nije mi bilo teško, padala je kiša tokom celog trčanja, standardno do groblja a Lola na bicikli pony što je Milijana gony, ponela neko cveće da posadi, ja preskakao baruštine koje su sve veće a bome i poneki ulični potočić.
brzine tik malo ispod dvanaest na sat i na kraju 5'03'' prosek.
nekad sam i na treningu trčao 16 km/h a trčao sam bogme i skoro 20 kad sam radio hiljadarke, jednu obično između 2'58'' i 3'03'' već zavisno od vetra, uglavnom dan pred maraton.
a valjda sam 3'11'' imao najbolji prosek na pet hiljadarki sa tri minuta između razgibavanja.
ih pa kao da je to nešto, tričavih pet na sat, ako bih sad uopšte i mogao ispod 4 minuta?
probao bih ali ne smem, plašim se da ću se mnogo razočarati haha.
nakon aprila u kojem sam pretrčao 220 i neki kilometar, ovog grmljovitog maja sam samo 70 i nešto pa mi je u proseku opet ispalo kao i pre maratona, 150 i neki kilometar mesečno.
bar da sam se navozao biciklom ali ni to.
trt.

Nema komentara:

Objavi komentar