13 svibnja 2023

dečak ubica

zanimljivo je kako su u svim novinama prestali da malog ubicu zovu po imenu, i gotovo svuda se nalaze samo pominjanja "dečaka ubice".
kontam da je to neka instrukcija odozgo, da se taj termin forsira ne bi li se tako smanjilo svako moguće saosećanje sa klincem, i kako bi se utabao teren za jedinu moguću odluku da on zauvek ostane iza rešetaka, kako god se neke buduće ustanove budu zvale.
jerbo nema tog lekara, direktora bolnice, ministra zdravlja ili bezbednosti, predsednika države, koji bi ikada potpisao da mali izađe na slobodu.
jedino da ga sa porodicom stave na neko pusto ostrvo bez struje i interneta, gde bi jedino njih mogao da ubije, što bi verovatno odmah počeo da planira.

dalje čitam u vestima kako se majka negde odselila sa sestrom dečaka ubice, ili sestrom ubice, a trebao sam da napišem i majka ubice, daklem oni su na tajnoj lokaciji čitaj kod tetke u Donjem Rafalu, a stric se zove Rafailo naravno.
pa kad legne da čita novine i skine gunj onda kažu Rafajlo se raspištoljio.
i još kažu kako nema druge nego da majka ubice sa sestrom ubice što pre odu negde u inostranstvo gde bi im se pridružio i otac ubice nakon što izađe iz pritvora od 30 dana.

i još kaže kako je nit on poželeo da vidi roditelje nit je majka poželela da vidi njega niti su za prvih deset dana uopšte pitali jedno za drugo, pa se pitaš kakva je to porodica bila i ostala, nešto tu zvuči pojako sumanuto.
realno da je moj ja bih mu prvi sve prste odsekao do pola onako sekirčetom na panju kao što se kolju kokoške, pa neka ga do kraja života prepoznaju po tome, jer meni ionako sledi nekakva robija pa bolje onda zbog toga šta sam ja, a ne onoga šta je on uradio.
još bi ceo region bio na mojoj strani pa bi pisali peticije da me ne kazne jer sam uradio ono što bi svi oni hteli, dobro ne baš linč ali eto linčić.
pa ti bez prstiju pucaj iz pištolja i guglaj kako se masovno ubija.

eto to je bio scenario za film koji se snimiti neće, a možda i hoće.
otac zadovoljio pravdu.
što reče jedna žena juče na depilaciji, ja bi se mog deteta odma odrekla.
čist račun kratka ljubav.
od sad da i ja pravim spisak.
ljudi kojima bih kupio biciklu ili patike, ako bih dobio na lotou.

Nema komentara:

Objavi komentar