15 svibnja 2023

doooobar tempo

napokon sam se probudio odmoran, i odmah znao da ću da se zaletim na neko trčanje.
baš onako živahan osećaj.
i gde ćemo šta ćemo kao ajmo do groblja da vidimo u kakvom je stanju sve posle kiše, do tamo mi je oko 3.5km zavisno kojim putem, i tako sam i natempirao da mi izađe okrugla sedmica.
garmin mi je preporučio 31 minut (!) sa prosekom 5'55''/km (?) valjda jer nisam u satu imao skorih aktivnosti pa da me "uvede" u svet aerobika, onako kao zagrevanje za sutra.
no em smo žurili em se meni jurcalo pa sam na kraju završio sa 4'42''/km, otprilike su toliko trčali štafete od 7km u somboru ovi moji klupski koji nisu profiji nego rekreativci.
tako da eto, kao da sam juče bio na trci. 
popodne samo nešto lagano, eventualno da dopunim do 10km baš ako mi se bude toliko htelo.
a sad na posao i u nove radne zadatke.

Nema komentara:

Objavi komentar