11 svibnja 2023

nikad nije dosadno

kad ti je dosadno gledaj da ti ne bude dosadno.
na primer, dobar recept za lečenje neraspoloženja u bljak danima je planiranje novih kupovanja iliti kupnji.
vidim onda kad sam išao za onim biciklistima da svi imaju na biciklama garmin uređaje, ne može se reći satove jer ovo se stavlja na guvernalu.
i sad izgleda da uz svaki dobiješ barem dva a možda i tri držača, nosača, i možeš ga premeštati sa bicikle na biciklu.
fora.

i sad gledam, tojest gledao sam pre par dana i kao ajd neću da naručim, nije mi baš toliko zapelo.
kad vidi vraga, sve gleda onaj odozgo, i dođe mi juče mejl da su svi ti garmini za biciklu na akciji.
a ja tek kupio feniksa velikog na akciji takođe, kad su trčaći satovi bili u ponudi.
pa malo mislim da li je skupo, pa malo mislim a neću novce u kovčeg nositi, ako ne potrošim sada sigurno neću na šta imati sa 80 godina da trošim, eventualno neke operacije očiju ili hemoroida ali to ionako ne košta više od dva najbolja garmina.

noge su me bolele od jučerašnjeg tempa pa nisam trčao, samo ujutru malo biciklom i predveče malo hajka, to je što je.

Nema komentara:

Objavi komentar