12 svibnja 2023

dugi odmori

nastavlja se tradicija da nakon nekog "dobrog" treningića uzmem jedno pešes dana odmora, biće da je do godine proizvodnje.
nekada sam mahnito morao svakog dana da "treniram" i bio teško razočaran kad jednom u 15 dana odemo "nešto lagano", fuj.
kao da je taj dan "propao".
sve neki navodnici, sve neki citati, sunceti.
i neki zarezi, zapete,,,
zašto postoje tri tačke a ne postoje tri zareza, to je pravo pitanje prijatelji moji.

evo ide narod na proteste.
protiv nasilja.
a nasilje gleda iz šahta onog za kišnicu i smeje se.
kad bi se tako moglo nešto oterati, odmah bih otišao da šetam protiv kiše.
to je prava stvar.
kao kad su na vudstoku njih trista hiljada drogiranih skandirali no rain, no rain.

izgleda su se malo smanjile šanse za provod u nedelju, i baš mi je žao.
jer je najavljena baš onako lepa kiša prepodne, a trebalo bi prvo biciklom preko brdašceta stići do banje vrujci, nepunih 30km, pa voziti biciklijadu po makadamima i blatu od 50-60km, pa se vratiti nazad kući.
dakle trebalo bi da izađe nekih 110km okvirno, u grubo, a sad baš šest sati da provedem sa rancem, skini šuškavac obuci šuškavac, trpaj u ranac, huh.
podosta mi je to bljakić.
uostalom kada svane, biće vremena za odluku, sve negde do 8h mogu da se nećkam i hoćkam.
znam da će mi biti žao ako ne odem, pa će me to voditi verovatno.

Nema komentara:

Objavi komentar