07 veljače 2012

Valjevska Verzija Grtalice

priča sezonskog radnika u firmi "Valjevski Putevi"

~~~~~

video ja oglas - traže se dodatni radnici za čišćenje snega dnevnice solidne, mada ima posla, ali kažem, dnevnice solidne prijavim se ja, ko velim, malo da čeprkam po tom snegu, jebiga... koji dinarčić nije loše zaraditi, mogu malo i da zabušavam daju oni meni lepu novu lopatu, i dodele mi Pantićevu ulicu,
opet računam, nije loše, sve kuća do kuće...
jer gde je neka Firma, tu niko ne čisti, boli ih đoka, a ovi domaćini, oni očiste svako ispred svoje kuće, i meni ne ostane puno posla

odem ja prvi dan na poso, pa, nije ni bilo loše, baš kao što sam mislio jedino ispred jedne kuće dosta više snega, 
jebem mu trunje neko izbacio rpu snega na ulicu, a šta ćeš, princip "šalji dalje"

sutra krenem na poso opet, šef mi kaže da je stigla neka dojava kaže zvali ljudi iz Pantićeve, na jednom mestu nije bilo očišćeno pffff jebote pa sve sam očistio, sa obe strane ulice, ono u full-u
 

dođem ja, e kad se nisam šlogiro, kad videh tu lavinu opet valjda onaj isti tip od juče, nabacao brate kao da je grtalicom izbacivao propnem se na prste, pogledam preko njegove kapije, sve očišćeno fakat mu je dugačak taj izlaz, a ko zna koliko ima i ispred kuće prostora i ono to sve fino isterao meni na trotoar, zatrpao čitavo parking mesto
 

ja tu probijem prolazak, opsujem ga par puta njega, ili više njih, računam, ne može jedan čovek sve ono izbaciti kad uveče, opet me zove šef na raport, kaže - jes ti bio na poslu? jebote kako jesam bio na poslu, pola dana čistio samo ispred jedne kuće e to što kažeš da si čistio, nisi čistio, lažeš, nego je tamo još veća gomila kako bre veća gomila? mene udario adrenalin u obraze, prave me ludim lepo - kaže - tamo gde se juče narod žalio da nema prolaska, sad je triput gore e kad nisam popizdio, kao da me je neko buzdovanom udario po dupetu
 

sutra ujutru krećemo mi na posao, meni kaže kolega - najebo si što sam najebo? pa prošao sam Pantićevom kad sam dolazio, i onaj tvoj tip, iznosi sneg! odakle iznosi, jebo ga ker, odakle više iznosi? jel on negde proizvodi taj sneg, jel ima kamion u garaži, čime ga iznosi? ja tamo, da ne poveruješ.  ako nema dva šlepera snega, brdo ko planina još se skupila deca iz komšiluka da se sankaju, a u kurac božiji
 

rasteram ja decu, i krenem da čistim,  pa kad nisam kilu dobio sad, neću nikad još zastao onaj sa grtalicom da mi jebe kevu kroz prozor,  kaže dal sam ja normalan, zatrpao ulicu! ma nosi se ti u kurac i tvoja grtalica, šta je tebi problem majmune, ti kamionom a ja rukama,  golim rukama i lopatom ovo sklanjam, a ne znam otkud se stvorilo
 

otero on mene u pizdu materinu, otero ja njega, i svako dalje svojim poslom uhvatili me grčevi u šakama, ramena mi otpala, kolena mi klecaju, jedva očistio dođem uveče u firmu, zadnji, pitam šefa jel se ko žalio,  kaže samo zvale neke žene što si im rastero decu sa sankanja ma more nek se nose u pičku materinu i deca i majke, ko se bre žalio ma u redu je kaže šef, samo drugi put im ljubaznije objasni ma kurac ću da im objasnim, pazi da ne bude "drugi put", sad je očišćeno
 

sledeće noći opet padalo, jebote napadalo za medalju, da ne veruješ ja idem na poso i gutam knedle ako je onaj ludak opet naizbacivao onoliko, dobiću upale svih mišića dobiću temperaturu u pičku materinu, strefiće me srčka dolazim ja u Pantićevu, ne smem ni da pogledam na onaj drugi trotoar sve nešto ispod oka, jebote, ko zna šta me čeka
 

kad me zovu neki ljudi sa te strane, alo ti iz Puteva, šta je bre ovo, barikada? ljudi ja gledam i ne verujem. šta je ovo koji kurac, skrivena kamera? jel ovo mene neko jebe, šta sam ja ovde, neki papak za podjebavanje? znači, kao da je neko istovario kiper snega, onaj veliki sa Površinskih Kopova pa jebalo te nebo da te jebalo, pa odakle ga više iznosiš? pa jel imaš ispod kuće neki tunel do Divčibara, nabijem te na kurac? ili plaćaš nekome da sa neke njive dovlači sneg i ovde ga istresa? pa jebem ti lebac, što baš meni zagorčavaš život, od svih ljudi na planeti?
 

ja seo na lopatu i gledam u ono brdo, ne znam odakle da počnem. preko puta momci čiste ispred Diskonta Pića, kažu - ha, ima posla? ma jel vi to mene jebete, oćete da popijete ovu lopatu, pa vam piće više neće trebati? ma jok, breee, štooooo, kažu oni, komšija je bio vredan, jutros u 8 već gotov koji bre komšija, jebem li mu mrtvo dete, jebem li mu panaiju,  nemojte mi reći da je sve ovo jedan čovek izbacio? odakle, bre, odakle?
 

kažu - pa to ti komšija naš, maratonac, biciklista,  taj svaki dan ionako trenira po šes sati, a sad šta će, ne može da istera biciklu, pa se valjda zanima s lopatom, ima on i sa one strane kuće dvorište, pa valjda doteruje otpozadi... pa jebo ga ker da ga jebo, što "s one strane" ne baca "na onu stranu",  šta sve dovlači ovde, rak ga pojeo, seme mu se zatrlo, jebem mu sve po spisku?
 

auh dabogda ti se lopata slomila na pola, kurac ti se slomio na pola ma ja verujem da on u ovome uživa, njemu je ovo umesto seksa ja mislim da bi se taj majmun radije odreko kurca nego lopate!  ja čistio njegov sneg ceo dan, i noć,  i kad sam se vratio u firmu shvatim da je 7 ujutru svi drugi dolaze na poso, a ja se tek vraćam da razdužim lopatu nisam ruč'o, nisam večer'o, popio 3-4 rakijice da se zagrejem,  strunio se načisto
 

dolazim i ko velim sad ću da uzmem slobodan dan, jer sam radio 24h bez prestanka i da vidiš zove me šef, fala kurcu na udarcu, neko mu valjda javio šta sam radio il će biti neka povišica il slobodni dani, jebiga, ko je zaslužio, zaslužio je tek će ti on - a jesi ti juče išao u Pantićevu? jesam nego šta, borio se s nekim manijakom, sa nekom sektom, nabijem ih, svaki dan izbace niodakle po jedno par šlepera snega, progutali ga dabogda pa - kaže on - ne znam ja u koju si ti Pantićevu išo, ali u ovu Valjevsku nisi odande zove narod, kažu na jednom mestu je 'rpa sve veća i veća, a niko ne čisti štaaaaaaaaaaaa koji kurac niko ne čisti??? aaaaaaaa!!!! ja već ludim
 

jebem ti i poso, i firmu, i ulicu, i grad, i sneg, SVE ti jebem! ja odustajem! odlazim! dajem otkaz! nek ide sve u kurac, ništa me ne zanima pa gde ću čoveče nazad na poso, nakon 24h lopatanja, pe jesi li ti normalan? i dao on meni otkaz dok nisam ni trepno, odjebo ja njega, odjebo on mene marš u kurac, sezonski poslovi su za papke, za jebene budale bez pameti
 

vraćam se ja kući peške, i rekoh, ma ko ga jebe, idem da prođem Pantićevom e baš da vidim kolika je danas gomila, ko čisti, i ko se žali! idem ja tamo, kad ono, nećete verovati, dakle cela ulica presečena na pola onaj manijak, to jest ne verujem da je jedan, jer je to nemoguće,  ta neka sekta, ta organizacija, vojska, jebo ih ja u dupe sve po redu, dakle to neko vanzemaljsko čudo, je zatrpalo ceeeeelu ulicu
 

ma nema prolaska, kako da je brana podignuta preko cele ulice,  snega preko oba trotoara i od krova jedne kuće do one preko puta tri grtalice stoje u mestu, jedna zaglavljena, drugoj otpali neki vitalni delovi, trećoj se samo krov vidi, valjda su ove dve došle da NJU otkopaju ovi radnici svi digli ruke od ćorava posla, sede u onom istom Diskontu Pića svima zakrvavljene oči, piši "tri promila", nešto pričaju u prazno, ne razumeš ih aaa frajeri, šta je, pojela maca točkove i lance, što ne probijete ovu jebenu lavinu? ista priča, oteraše oni mene u kurac, oterah ja njih, jebale vas grtalice to što vi niste mogli jutros, ja sam čistio pet dana zaredom, sve rukama i lopatom
 

nije meni do likovanja što oni nisu probili barikadu, nego mi muka što ne mogu da prođem dalje svojoj kući!  moram da se jebenom Pantićevom vraćam unazad!  ne mogu više ni da hodam, sav se usukao, savio se do zemlje ko da me je celu noć jebo priplodni bik, eto kako hodam auh ker te jebo da te jebo... da te jebo. ovo je neka strana sila ovo je neka armija, sakrivena ovde, ko zna koga čuvaju i zašto ovo treba zvati ef-bi-aj, jer ovo je neka al kaida ili crvene brigade, nabijem ih oko mene svi pijani i depresivni, nemam kome da objasnim logiku ma ko će obilaziti kilometar unazad, vratim se ja u onaj isti diskont daj i meni neku rakijicu, manju, nemam love, dobio sam malopre otkaz sedimo tako a pogledi nam tupe, a preko one kapije, mic po mic... samo preleće sneg, neko izbacuje na ulicu, fuć fuć fuć...
 

ma boli me kurac više za sve više me ni ne zanima ni ko izbacuje, ni kako postiže, ni odakle ga dovlači bacaj brale, jebi se, radi šta hoćeš, sad sam dao otkaz, možeš da mi popušiš ne dotičeš me više, ti ili vi, vaša vojska ili skrivena kamera, fak ju pokažem srednji prst ka toj kući, pogledam ka svojim kolegama, a oni isto svi u jednoj ruci drže flašu, a drugu digli u vazduh i izbacili srednji prst u vis a onaj i dalje izbacuje sneg, jebem mu krst da mu jebem, i izbacuje baš da vidimo dokle će...

Nema komentara:

Objavi komentar