17 ožujka 2020

izotonik

izotonik i izolacija ne idu zajedno, divim se ovima koji su pokupovali trenažere mada i mi u kući imamo dva komada
doduše ne traku za trčanje nego elite fluid u koji ubaciš zadnji točak bicikle i dalje sve normalno okrećeš i šaltaš kao na cesti
jutros sam namlatio krug po planu, s tim da sam malo samog sebe iznendadio brojkama pošto sam nekako očekivao da veliki krug od 32km skratim jednom prečicom pa sam se nadao da će da izađe negde oko 22km no ispalo je 25.55km, je-bi-ga
noge su nekako uspele da se dovuku do kuće mada mi tih zadnjih pola sata nije bilo baš prijatno, možda i zbog dehidracije jer nigde usput nisam imao vode a na vetru i jakom suncu se očigledno dosta izgubi bez obzira što je temperatura u rano jutro bila jednocifrena

sva sreća pa na poslu nije bilo gužve, jednom momku sam čupao obrve bez maske jer je nije ni on imao a da je neko nekom hteo da prenese virus svakako je on mogao nešto da pipne u banci ili pošti pa sa pipne kod mene u salonu pa da onda ja to pipnem i tako dalje, ne znam ni u čemu je poenta maski osim ako pored tebe ljudi kašlju jer se virus osim toga češće prenosi dodirom zaražene površine i kasnije prenošenjem na sluzokožu hmm

sutra ću na trčanje da ponesem kotur izolirke ako me zaustavi policija i pita da li nosim neko zaštitno sredstvo sa sobom

Nema komentara:

Objavi komentar