06 ožujka 2020

spisak

kao prvo, moram sve youtube linkove na
Villagers of Ioannina City - "bilo koji album" (Full Album)
poslati sa kompa na mobilni pa da to mogu sa youtube-to-mp3 
da skinem dok sam na poslu jer nema šanse da postignem koTkuće

post-stoner-greece-rockačina at it's best, hrana za (d)uši :-P

dalje, nakon kruga na Carić koji sam tako produžio da mi izađe na 22km, stigao sam na Jadar (zapadna kapija grada) i rekoh daj da se javim kolegi po najvažnijem organu, rekoh evo prošetao sam se danas i zaradio para na poslu i jeo sve neke lepe stvari i trčao i izbegao kišu i još samo da svratim kod tebe na kafu PA SAVRŠEN DAN

a kolegu po najdužem organu baš bolelo dupe da mi kuva kafu, po ceo dan mu masne ruke, samo mi je napisao IMAŠ VODE U KOLUBARI PA SE NAPIJ

o bože gde je otišo ovaj svet šmrccccc
sva sreća da sam tih 22km završio za 21.6km JER sam u prethodna dva dana otrčao dva cenera ali svaki je imao 10.2km i ondaK sam iskoristio te zalihe da "prebijem" kilometražu i kud ćeš veće sreće nego kad pređeš 21.6 a upišeš 22, yessss

inače sve mi ide nabolje ovih dana, 
na trčanju sam tenk a u krevetu sam munja, 
doduše bilo bi bolje da sam u krevetu tenk a na trčanju munja, to se možda promeni kad pređemo iz akvarijuma u ovna da ne kažem arijesa, ondaK ćemo i ja i kolega da procvetamo

a i inače smo napupili, jer kao i njemu i meni je takođe cura Šefica i više ne radim treću smenu, opasno sam napredovao u službi i sad će mi se taj metabolizam pretvoriti u povećanu potenciju i plodnost, eh šta bi neke bivše dale da im se ovako posrećilo ali šta ćeš, sve prema zaslugama


Nema komentara:

Objavi komentar