26 ožujka 2020

smoreni

upalim jutros tviter i obično mi prvo naleti neka preporuka tipa da je ovaj ili onaj nešto lajkovao ili negde nešto odgovorio.
pošto ja samo tuce ljudi pratim i svi ostali mi tako "iskaču".
jer kad bih pratio sve te "ostale" morao bih od jutra do mraka samo u tviter da gledam a ja sam ga ograničio na desetak minuta dnevno, eventualno dvaput toliko.
i u tome što je "iskočilo" bude tvit koji kaže napiši kako se osećaš i iza toga šta si zadnje jeo juče i to ti je trenutno ime i prezime.

obzirom da sam to čitao pred 6 ujutru čim sam se probudio, svaki peti-šesti odgovor je bio pospana krofna, pospani pelinkovac, očigledno od ljudi koji se tek spremaju na spavanje (!) što mi je bilo baš čudno obzirom da su kafići i sve slično zatvoreni pa nemam pojma šta je sav taj svet radio celu noć i tek sa svitanjem se sprema da legne da spava.

no više od pospanih đevreka i umornih kifli, i to puno više, pojavljivala su se Smorena imena, smorena pašteta, smoreni burek itd.
šta je to "smorilo" toliki zaludan svet u danima bez škole, bez posla, bez obaveza?
tek poneko je pošteno napisao Dosadna Palačinka ili nešto drugo, dodeljujući samom sebi odgovornost za tu dosadu.

ovi drugi, nesvesni da beže od istine, krivca za svoju dosadu traže u spoljnjem svetu.
nisi ti kriv što si glup i što ne umeš da uposliš mozak da mu bude zabavno, nego je kriv film koji je dosadan, strip koji je dosadan, teve program koji te smara, jutjub koji te smorio, virtuozno je krivica prebačena na drugu stranu, poput ping-pong loptice.

tako čak imaju i mogućnost da se sažaljevaju.
jer ako otvoreno priznaš da si glup, nemaštovit, neoriginalan, zatupljen, da ti od jutra do mraka trebaju sve veća i šarenija uzbuđenja da ne bi morao da ostaneš na sekund sâm sa sobom, tu nema opravdanja, nema leka, nema izlaza.
tačnije IMA, treba naći motivaciju, treba nešto učiti, raditi, angažovati se, a pasivnom posmatraču života se nikada nije pisalo dobro dok god je očekivao da će nešto sa strane da mu zameni mozak dušu i osećanja.

dao si im internet i teve, dao si im pedeset sportskih i dvadeset filmskih kanala, isto toliko naučnih, animiranih, dao si im svu muziku od nastanka sveta pa do dana današnjeg, sve umetnosti i vesti, sve nauke i tehnologije, eno ja malopre gledao kako tačno radi diferencijal i baš mi bilo drago što sam se podsetio jer mislim da sam nekad to imao u malom prstu mada se ne sećam konkretne lekcije iz bilo kojeg razreda.

i uprkos svemu, oni su smoreni.
i još su jadni.
i čak osećaju zbog toga neki vid nepravde, psuju svet koji ne ume da ih zavrti kao ringišpil, hoće da od jutra do mraka budu ushićeni, zaljubljeni, ludi, divlji, raskalašni, bogati, pametni, lepi i prelepi, sve oni hoće ali dok leže u trenerci pokriveni ćebetom sa krmeljima u neumivenim očima, sve bi oni hteli DA IM SAMO DOĐE, kao da je onom što je izmislio diferencijal sve to samo tako palo sa jutjuba u ruke, pogledao tutorijal i otišao da patentira, ma ni par minuta mu nije trebalo.

u nastavku od jučerašnje manije da se trči napolju dok god može da se trči, danas prilažem 18.3km jer sam pre dva dana imao "nešto koma sedam" i sad sam taman to "prebio" i zaokružio pa u ovom ciklusu mogu da zapišem 15+14+20+18=67km a sutrašnja sednica vlade je zakazana tek za uveče tako da je sloboda zagarantovana i u petak do 17h jer se ništa ne drastično može promeniti tek tako preko noći.
a za vikend ćemo da vidimo.

ionako kad god najave "nove mere" ja se ponadam poslaće nam 50 lekara, 50 tehničara i sestara, 1000 testova, 10,000 maski i rukavica, a oni nam kao kriminalcima sužavaju zatvor kilometar po kilometar prečnika i izmišljaju nove kazne od 50,000 i 150,000 dinara, eto tako se gospoda odozgo brinu o našem zdravlju tojest svom budžetu

doduše i dok sam ja danas trčao ka Cariću (tzv "pluća valjeva") i nazad ko zna koliko mi je prolaznika jebalo sve po spisku i sebi u bradu mrmljalo "zbog ovakvih što trčkaraju bez potrebe će sutra sve nas ostale u karantin, polomio noge dabogda" ali ako već zbog nekog mora, eto bolje da bude zbog nekog ko je znao gde je i zašto išao.
a ja nemam pojma, išao sam pa gde me vetar odnese, a da me neko pitao "zašto", ne bih imao bolji odgovor od "zato" :-)

Nema komentara:

Objavi komentar