28 ožujka 2020

NEĆETE POVEROVATI

kao što je bilo za očekivati, poput ostatka naroda je i meni dosadilo da nosim masku i rukavice pa sam ceo dan proveo FREE a u prilog tome da je opuštanje opravdano grad je danas zabeležio samo jednog novog zaraženog pa odjednom ispade da smo od nagorih postali najbolji.

igrom slučaja na kraju planinarenja smo sreli dva druga koji su išli iz istog mesta ali na drugu stranu, takođe neka 4h po brdima, a jedan je kolega "izvoru zaraze" pa smo imali zanimljivih priča za razmeniti. rekoh da sam juče video doktoricu iz doma zdravlja kako se u po bela dana sunča pored reke, doduše zajedno sa ćerkom pa sam skontao da ovi što imaju decu sa posebnim potrebama imaju nekakvu vrstu poštede, jbg...

inače u totalu smo se naribali keve slovencima i hrvatima i u trećoj četvrtini se umešali u sam vrh rang liste, jeste da nam je broj zaraženih po broju stanovnika duplo manji od hrvata i dodatno duplo manji od slovenaca ali bitan je ukupan broj, dakle fotofinišššššš

sve moguće i nemoguće slike sa planinarenja možete pogledati na stravi (oni koji me prate) ili na fejsu (oni koji su mi prijatelji), mislim da sam stavio ni manje ni više nego 30 fotki i dva videa, čitava dokumentarna emisija o klisurama Podgorine.
evo za pola sata već 20 lajkova + srca + wow, lepo je kad ljudi koji nisu u mogućnosti da se ovako provedu mogu da uživaju u prirodi putem našeg virtuelnog prenosa i kontam da je ovih dana to deljenje svega lepog što imaš neka vrsta terapije prijateljima ugroženim stresom i panikom zbog neočekivano nenormalnog proleća

upravo iz vesti saznajem da je policijski čas VIKENDIMA pomeren na 15:00 - 05:00 što znači da sutra bogme treba poraniti na vožnju da bismo se vratili do 15h, samim tim što se pomeraju časovnici pa će sutrašnjih 15h biti ovo što se do danas zvalo 14h!
dakle čitava tri sata ranije nego danas, hm, bogme će morati da se krene dosta rano.

hajd doduše sutrašnjih 05 ujutro je ono što je do juče bilo 04 pa izvolte kreni na vožnju, tri sata pre svitanja :-)
dakle realno ipak nije sve tako strašno, svanuće u 07 a slobodno kretanje je do 15, to je ipak OSAM SATI, nema baš razloga za depresiju
a obzirom da je posao zabranjen, svaki dan je nedelja pa mogu sutrašnju Nedelju da računam kao da je tamo neki običan radni dan, a nakon toga imam PET nedelja i svaki put fore do istih 17h popodne, je-bi-gi-caaaaa