18 ožujka 2020

izo lacija take two

nakon što sam jutros trčao sa izolirkom, za sutra tražim komad stiropora da upotrebim kao grudobran ili šešir. biće ovo zanimljiva serija u nastavcima. što reče onaj - da se o mom životu pravi film, il' barem strip...

obzirom da se zbog Situacije sve pomalo menja, danas sam imao puno više vremena jer se pomerio i posao pa sam taj silni višak iskoristio tako što krug od prekjuče nisam skratio nego sam ga otrčao celog, i da vidite JOJ RAZLIKE DRASTIĆNE (trejdmark Solomon Bićakčić, Audicija) umesto 20km pretrčao sam 22 ali nije tooooo razlika glavna nego što sam umesto po 5'47''/km trčao prosek 5'51''/km što znači da sam višak vremena upotrebio za SPOROĆU.

doduše upravo ovaj dodatak je najkrvoločniji uspon/spust pa je možda prosek "tu negde" glede napora odnosno zalaganja na radu.
uostalom nije tako jednostavno nakon što donekle zapustiš trčanje, tri dana zaredom ići 2h + 2.5h + 2h, mnogi 25.5km računaju i kao Dužinu a ne kao svakodnevni haruki džoging ili eventualno kas.

kad rekoh kas sad se pitam da li se patricija kas kad je bila devojka prezivala patricija galop ili se rodila kao kas, šta li će tek da bude kad se zbabi. eto šta ću da didžejišem na poslu danas, mon mec a moi :-)
i soda bikarbona.

Nema komentara:

Objavi komentar