21 ožujka 2020

umrolacija

ništa novo, treća/3 vožnje u serijalu "pozdrav proleću"
85+93+92km, danas pak na neku skroz drugu stranu
a sutra opet lopatanje
mada, daj bože da ne bude
često su znali da omanu pa ispadne kao u onoj "tresla se gora rodio se miš"
nema veze
nego o aktuelnoj temi
ljudi su retardi
nisam rekao ništa novo
kao što sam ja iskoristio 3 lepa dana da pobegnem što dalje od svega, narod je pohitao da se druži i grli, dok nam ne uvedu 24/7 policijski čas
pa treba ih streljati a ne izolovati
u krugu od nekoliko metara deset majki priča i desetoro dece sa igra
u školskom dvorištu 4 momka treniraju nekakav boks, nešto se kao pikaju međusobno
u jedini tržni centar kola samo ulaze i izlaze, svako ima neku "poslednju želju" jer od sutra tržni centri neće raditi
tipa idem da kupim haljinu, da me sahrane u novoj lepoj garderobi
pa zato će te i sahraniti, tuko, što ideš da probaš haljine
bacite atomsku bombu na ovaj grad, evo ni sebe mi nije žao
samo da se istrebi sav ovaj kukolj, a žito se ovde kanda nije ni primilo

jedan frend javlja da su u Bavarskoj dozvolili pojedinačno kretanje jer je zdravo i za telo i za dušu, a pak drugi frend iz Italije javlja da su u njegovom gradu zabranili svako kretanje, čak na svakoj stazici piše da nije dozvoljena ni rekreacija
nemci su bili "dobri đaci" pa su nagrađeni mogućnošću da odgovorno izađu da se proluftiraju bez prilaska drugim ljudima (a ko bi bio lud da prilazi nekom drugom zaboga, osim italijana i balkanaca?) a italijani su poslati da do kraja škole stoje u ćošku

za par dana kad budem imao opciju da vrtim trenažer ili da gerilski bežim od policije kroz gudure i planinske staze, znaću kome treba da se zahvalim za to stanje, dragim sugrađanima KOJI SU PAR LEPIH TOPLIH DANA ISKORISTILI ZA DRUŽENJE

dalje na sličnu temu,
nikad ne šerujem tuđe statuse na svom fejsu ali obzirom da Saru znamo i da smo se uživo sreli više puta a posebno kada je tek počinjala i pre svakog koncerta se tresla kao prut, dala mi je ideju za razmišljanje pa sam to šerovao da ne zaboravim a kasnije ću izbrisati
citiram:
ljudi ako vam je u DOBA INTERNETA toliko teško biti doma sami da vam trebaju izjave “poznatih” da bi znali kud sa sobom, onda vam se ne piše dobro ni kad virus prođe.
ima tu dve stvari sad:
kao prvo, da me neko zaista ZAKLJUČA, mogao bih biti sâm sa sobom godinama, samica mi nije problem, uvek ću u svojoj glavi naći neku zanimaciju i tu bi mi internet više smetao nego koristio jer bi mi samo odvlačio pažnju na neke privremene zezalice koje su intelektu ionako štetne, zdravom i kreativnom mozgu ne treba ZABAVA
kao drugo, čak ako i mogu da se snađem sâm i nemam nikakvih problema da se sa sobom družim, hiljadu puta ću radije da se družim sâm sa sobom U PRIRODI
tu je kvaka
ne smeta meni sedenje u kući zato što nemam društvo, niti mi internet može zameniti boravak napolju, prirodu, kretanje
to su dve skroz zasebne stvari a vidim da ih neki trpaju u isti koš
da preformulišem i na ovaj način: između 1) pustog ostrva, i 2) zatvora sa svim pogodnostima, grejanjem klima uređajima šampanjcem kavijarom internetom đakuzijem bla bla, ja bih odabrao pusto ostrvo, pa nek mu je i samo 200m prečnik
to je 630 metara obim, dakle 15 krugova = 10 kilometara = dva sata šetnje ili sat trčanja ili pet sati blejanja sa skupljanjem kamenčića etc :-)
ko razume, shvatiće, ko misli da je internet vredniji, neka mu ga

Nema komentara:

Objavi komentar