20 veljače 2022

u kojem smo znaku???


nisam guglao zodijake, i sad ne znam gde sam...
...

"18.februar 17:43 Sunce ulazi u Ribe"

sunac ti žarki, ja već dva dana nisam u toku.
dakle mi smo u ribnjaku.
to je kao ono kad se neka laka ženska slika u nekoj odeći iz koje sve ispada, da izvinete, pa onda u opisu napišu "puko akvarijum"
u prevodu, ispala ribica (!)
a nikad nisam znao zašto se ribica zove ribica, 
da li što eventualno kad je obrijana može ličiti na ribicu, 
ili jer, kad se par dana ne plakne, miriše kao ribica, 
mrtva i onako ostavljena na doku da joj unutrašnjost truli.
pa dobije taj specifični miris, poput prženih girica.
baš smo mi simpatično podneblje sa ovakvom koncepcijom mirišljavosti.
tako sam jednom na mejling listi pitao kolegu biciklistu koji se na brevetu požalio na nesnosan smrad iz ribljih restorana, da nije zapravo vozio iza grupe ženskih mastersica.
rekoh, kad si već gurao nos, ne možeš se žaliti na vonjić, jelte.

prefarbao dva i po zida, pa otišao bičikletom malo uzvodno, 
pa trčao par kilometara pa garmin reko da mu je bakterija prazna,
pa uključio malecki fani mobitelček i na kraju čak uspeo da snimim
poslednji kilomerar nizbrdo.
strava oće neće kolje se sa jeftinim mobachem kao dva pevca u kafezu.
mislim da sam ovih dana pronašao idealno savršen mobach za stravu i sve ostalo, fali još jedna malecka sitnica a to je da ga iz kataloga i izloga prebacim u svoj džepić.

kad rekoh džepić i vonjić, znate li šta je komić?
to vam je ono kad imate selo tačka kom, e pa onda može i seoce tačkica komić:



Nema komentara:

Objavi komentar