03 veljače 2022

deset žigosanih

koliko vidim, u excelu imam u opticaju još 10 pari patika koje su upotrebljive, i prosečan par ima oko 660 pređenih km.
nikako da naručim neke, sve kao sutra ću sutra ću i opet ništa.
ključni tremnutak će biti kada se zaputim po lokalnim seoskim prodavnicama da vidim imaju li išta nalik onome što mogu da naručim online, jer mi je tlaka zezat se sa veličinama, i ako omašim broj nedajbože vraćati i menjati, kosa mi se diže već i kad ovako napišem a kamoli da se stvarno dogodi.
sad me lola napala da naručim neki ranac koji košta oko 1500 a besplatna dostava je preko 4000 i onda moram da naručim još nešto jer ne želim da plaćam kurira i tako možda uzmem neke patike, a i njih bih morao napamet jer u ponudi (ta online prodaja) imaju samo salomon u čije brojeve se razumem ko marica u kantar.
jedino prepisat sa starih salomonki kojih sam imao i 44 1/3 i 45 i 45 2/3 i nema šta nisam imao, tako da su mi i salomonke na pomozbog.
trenutno pišem blog u papučama koje su veličina 44 2/3 tako da sam možda one gornje veličine pogrešno zapamtio.
tja.
jutros sam pretrčao 11km i osećao se poprilično živahno no sva ta živahnost na ovu težinu jako slabo utiče pa sam završio sa prosekom 5'02''/km.
zanimljivo je da sam najbrže otrčao prva 3km jer sam otišao blago nizvodno sa jakim vetrom u leđa, i kada sam skrenuo blago uzbrdo sve je došlo na naplatu, a bogme i vetar me $pičio nemilosrdno.
daj šta daš, bitno je da se trči, kad već ne može da se biciklira, nakon jučerašnje ledene propasti ovih +5 mi je došlo kao proleće.
možda i popodne ubodem koji metar.

Nema komentara:

Objavi komentar