22 veljače 2022

palindrom-mordnilap

brate kako su čeljad zapjenila na to što se 2202 2022 piše isto i straga i odostraga, ovo je nezapamćeno.
mislim da ni pre 20 ni 40 ni 60 godina nikad nikog nije toliko zanimala matematika, ali ako ćemo pošteno, nikog ne zanima ni danas, nego samo traže ideje i inspiraciju kako da dođu do lajkova, PA MAKAR I PREKO MATEMATIKE.
viđu ironije.
danas sam polupokušao da se poluvratim polutrčanju, i donekle mi je uspelo.
bila je to, nakon još pola dana renoviranja, neka mlaka realizacija plana ajd malo da potrčim pa da hajknem pa da potrčnem da da pohajknem, i mic po mic nije baš propalo kao što uvek propadne.
u trenucima hajkovanja sam pokušavao da napravim neki plan za ostatak života.
voziti ili trčati.
što budem stariji, biću sve slabiji.
a ne bih da guram biciklu uzbrdo.
tako da bi mi najpametnije bilo da sledećih desetak godina života što više usmerim ka bicikli, da obiđem što više, jer što mi je, to mi je, iliti to mi je što mi je. 
posle toga će doći ukočeni vrat i ukočena leđa i kad pred semafor više ne možeš da se dovoljno okreneš da vidiš ide li ti ko otpozadi, bez previše rizika, bolje je da što pre shvatiš da si upravo ti taj rizik za saobraćaj.
a nakon toga, sa 90 i 110 godina, možeš bezbrižno trčkarati parkovima, hajkovati brdašcima, ako i umreš negde na pola puta samo ćeš postati hrana ježevima i krticama, i svi zadovoljni.
tako da, otprilike je to neki Plan.
još ovu godinu eventualno na neki treking ili nešto neobavezno, i kad sledeće godine uđem u M60, svaka čast svima koji veruju da je dostojanstveno pojavljivati se na takmičenjima u tim godinama, ali meni je to zaista smešno.
pa ni sa 4 godine nisam išao na maratone, nisam išao ni u vrtić, nego me čuvala baba.
zašto je jedna krajnost podrazumevajuća, a drugoj pomeramo granice?
dokle kompleksi idu, ima li nekog zastarevanja?
masters protiv vremena, to je poput ovog crvenog na dubrovačkom mostu danas, koji je negde krenuo skroz levom trakom.
vidiš li ovaj znak 60 u dnu desno, ne vidiš?
 pa da, jer ideš kontra trakom.



Nema komentara:

Objavi komentar