09 veljače 2022

radovi i radovi

eh, ovo će biti malo netipično proleće.
naime krenuli smo sa renoviranjem nečega zbog nečega, biće o tome više priče letos.
tako da sam pola dana raspremao tavan od garaže, DA, I TO POSTOJI.
tojest iznad auta stoje poprečne grede a na njima stoje daske poput nekog pokretnog plafona, i na tome zimskim snom već desetak godina drema tona starih tepiha stolica skija suncobrana i čak i dva vesla.
plus neke stvari koje mi trebaju za to renoviranje, no barem sam upalio auto da malo radi kad već ionako nigde nismo putovali, pa da ne zapekne.
i tako je to potrajalo, ujutru sam naravno bio malo umoran pa nisam hteo da mučim noge trčanjem, a posle tih nekoliko sati raduckanja sam bio još umorniji pa sam otišao sa idejom da budem malo na vazduhu i ako nešto potrčim, potrčao sam, ako ne, nema veze.
na kraju sam potrčao desetak puta po pola minuta tek koliko da upišem kilometar a ne nula.
pre polaska sam proturio pertle kroz stare salomonke koje su sada samo za u kukuruze, kao što sam i na onim novijim XA PRO njihove originalne vezice degažirao u smeće.


ne znam za vas ali meni su one salomonske vezice na potez nekako gej, šta ću kad sam sirovina.
dan je bio malo topliji od najave pa mi je čak i na hajkovanju bilo toplo, verovatno je i to doprinelo manjku želje da duže trčim.
za sutra su najavili +15 a neki čak i +18, kontam da će biti dobar dan za bajk.

Nema komentara:

Objavi komentar