28 veljače 2022

uzbuđenje

evo opet je neko vredan i željan akcije u 06:23 već bio na mobitelu ili kompjuteru i pokušao da se prijavi u moj fb nalog koji nije moj fb nalog već neki bezveze koji uopšte ne koristim, jedino po čemu je moj je što se tu prijavljuje preko mog emaila koji imaju svi koji su se ikada prijavljivali na trke ili pregledali spisak prijava ili neki grupni mejl vezan za maratone itd.
i sad neka dokona navičina ukucava taj mejl i pokušava razne lozinke, pretpostavljam tipa salemaratonac ili saleblogoje kao da bih ja ikada upotrebio takvu lozinku a ne neku tipa za$t0newo1imsne9, mislim smešno.
jednom sam čitao kako trećina svih lozinki u americi može iz nekoliko pokušaja da se pogodi menjajući lovegod ili godlove ili lovejesus, to je tek zabavno. pa probaš iznova, što bi rekli, ja nisam robot, pa opet. kakav ispunjen život, wow.

nego evo ovako stoje stvari.
juče sam imao dva sata na raspolaganju a nisam hteo da trčim dva sata jer bih malo juče a malo danas, pa sam pretrčao 13km plus pešačenje uz neke strme livade i oko 150m nadmorske, da bi mi prosek trčanja bio nizbrdo i malo lakši, za početak.
i tako sam stigao do 84km ovog meseca i danas MORAM pretrčati 16km pa kud puklo da puklo, jer sam rešen da upišem stotku.
eventualno da namerno pretrčim 15 da bi bilo 99 kao u lidlu ili metrou, ili da pretrčim 17 i nateram na stokeca, taman da me zovu stojadin.

taman ću imati par sati fore na tom trčanju da razmišljam zašto mi korona kao tema nije dosadila ni posle dve godine a razoružavanje ukrajine od strane rusije mi se smučilo za 4 dana.
dobra je to fora, svi bi da ratuju s rusijom a niko ne sme, pa kao ajd da poturimo ukrajinu.
kao kad gledaš mma mečeve, neka se oni biju a nama ne pada na pamet ništa jače da zapnemo šakama osim da prinesemo kokice ustima.

Nema komentara:

Objavi komentar